آئین افتتاح سالن چندمنظوره شهیدان تقی زاده دربورکی خشت

بزرگترین مجموعه ی ورزشی خیّر ساز استان فارس ، در روستای بورکی خشت افتتاح شد.

کد مطلب: ۶۷۴۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا فارس،به مناسبت هفته تربیت بدنی و سلامت، آیین نمادین ورزش صبحگاهی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان فارس ، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان ، رئیس اداره ورزش و جوانان شیراز ورئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 شیراز ،در مدرسه دکتر حسابی شیراز آغاز شد.
در این مراسم مدیر کل ورزش و جوانان فارس خطاب به دانش آموزان اظهار داشت: آینده سازان این کشور شما دانش آموزان هستید وبه منظور آنکه فردی سالم ، توانمند و مفید برای جامعه باشید ، باید در کنار تحصیل علم و دانش در زمینه ورزش نیز فعالیت کنید .
حیدر علی کامیاب در ادامه افزود: هرگاه در ورزش مدارس برنامه ریزی هایی صورت گرفته است ، در عرصه ملی نیز موفق بوده ایم و دستاوردهای ورزشی ما محصول ورزش دانش آموزی است .
وی گفت: توجه به ورزش مدارس جدای از تلاش برای حفظ سلامتی و تندرستی دانش آموزان ، باید همراه با نگاه به آینده و تلاش برای پرورش استعدادهای دانش آموزی باشد که آموزش و پرورش فارس در این حوزه تلاش های بسیاری انجام داده و امیدواریهای زیادی برای استان وجود دارد.
سوت ورزش صبحگاهی توسط محسن سالاری ، رئیس اداره ورزش و جوانان شیراز دراین مدرسه نواخته شد و دانش آموزان مدرسه دکتر حسابی به انجام حرکات ورزشی پرداختند.
در هفته تربیت بدنی و سلامت ( 26 مهر ماه تا 2 آبان ) برنامه های مختلفی در حوزه تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس برگزار می شود که از آن جمله می توان به آغاز المپیادهای ورزشی دانش آموزی و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در سطح مدارس استان اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار