یزدان پنان بیان کرد؛

دانش آموزان؛ محور اصلی پویایی سازمان دانش آموزی

مشاور رییس سازمان دانش آموزی گفت: در مسیر پویایی سازمان دانش آموزی برنگاه دانش آموزی تاکید شده است.

کد مطلب: ۶۷۴۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، علی‌نقی یزدان پناه در نشست هم اندیشی و آسیب شناسی اردوهای ملی قطبی که در سازمان دانش آموزی در حال برگزاری است عنوان کرد: سازمان دانش آموزی فراتر ازیک تشکیلات است به مثابه صرفا یک سازمان به آن نگاه کنیم.

وی ادامه داد:سازمان یادگیرنده و یاددهنده همواره با یکدیگر در تعامل بوده و با تغییرمداوم و رشد علمی موجب بهبود رفتار در جمعیت هدف می شود.

مشاور رییس سازمان دانش آموزی با بیان اینکه باید یاد بگیریم نقد منصفانه کنیم گفت: تمام کارها قابل نقد هستند و ما نیز باید در کنار خوبی هر کار به نقد آنها بپردازیم تا اشکالات نیز بررسی شود.

یزدان پناه با بیان اینکه خارج شدن سازمان دانش آموزی از مسیر خود می تواند آسیب زا باشد، افزود: مسیر سازمان دانش آموزی تربیت ،کار گروهی و ارزش دادن به دانش آموز است.

وی با تاکید بر اینکه عنصر اصلی در مسیر پویایی سازمان نگاه دانش آموزی است بیان کرد: قالب سازمان دانش آموزی کار گروهی است و هر تصمیم گیری باید حول دانش آموز صورت گیرد در این صورت اعضای سازمان دانش آموزی افرادی توانا، ریسک پذیر، پویا، مشارکت جو، مسئولیت پذیر، نقدپذیر، اهل تعامل و گفت و گو، نظم پذیر و اهل تقسیم کار خواهند بود.

مشاور رییس سازمان دانش آموزی با اشاره به اینکه جوهره سازمان مربی، مدرس و مسئولان آن است گفت: زمانی که بتوانیم به دانش آموزان کشورمان خدمت رسانی کنیم یعنی وظیفه سازمانی خود را انجام داده ایم. محصول سازمان دانش آموزی باید فردی توانا، دارای مهارت، متواضع، فروتن، اهل نقد و نقادی، دارای سعه صدر، مومن و ... باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار