برگزاری نشست کارشناسان سازمان دانش آموزی خراسان رضوی

نشست هماهنگی و توجیهی کارشناسان سازمان دانش آموزی خراسان رضوی برگزار شد.

کد مطلب: ۶۷۳۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی علیرضا مالک اشرفی رئیس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی در این نشست ضمن خیر مقدم و تشکر از کارشناسان تشکیلات پیشتازان گفت: یکی از برنامه های مهم سازمان در تابستان اردوی ملی بود که الحمد لله با همکاری دوستان به نحو خوب و شایسته ای برگزار شد که در اینجا از همراهی اداره کل آموزش و پرورش استان جهت بهتر برگزار شدن اردو تشکر می کنم.
وی افزود: در اردوی ملی امسال، حادثه هرمزگان کام همه ما را تلخ کرد که البته در رسیدگی به حادثه دیدگان سازمان دانش اموزی جمهوری اسلامی ایران سنگ تمام گذاشت و ای کاش بقیه نهاد های مرتبط هم تا اندازه ای سهم خودشان را می پذیرفتند و بهتر عمل می کردند.
مالک اشرفی در ادامه با اشاره به آغاز به کار کردن مرکز کنترل سفرهای برون استانی دانش آموزی کشور در سازمان دانش آموزی گفت: این سامانه برای پیگیری و نظارت بهتر به اردو های دانش اموزی راه اندازی شده است. تاکید ما این است که کارشناسان محترم قوانین اردوی را دقیق رعایت کنند و تمام جوانب اردو را در نظر بگیرنند.
وی افزود: در اردوی نیشابور ضعف ها و قوت ها شناسایی شد و باید در این مسیر نکات قوت تقویت و نکات ضعف اندک برطرف شود. مربیان همراه دانش اموز در اردوها طوری انتخاب شوند که حداقل سابقه تشکیلاتی داشته باشند.
رئیس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی اظهار کرد: کارشناسان عزیز در آموزش های سازمان، منش های دوازده گانه تشکیلات را مورد توجه ویژه قرار دهند و با یاور مربیان و مربیان ارتباط تنگاتنگ و قوی ایجاد کنند.
مالک اشرفی افزود: نماد سازمانی و تشکیلاتی را در برنامه ها داشته باشید و از ظرفیت خوب خبرگزاری پانا استفاده کنید و برنامه های خودتان را نیز دراین رسانه منعکس کنید. خبرنگاران را فعال کنید چون از این طریق دانش آموزان هم نقش می پذیرند و هم کار رسانه ای انجام می دهند و آموزش می بینند.
وی تاکید کرد: اداراتی که کار اقتصادی انجام می دهند مراقب باشند کار اقتصادی بر کار تشکیلاتی مقدم نباشد که اصل کار سازمان دانش اموزی کار تشکیلاتی است.

یاد آور می شود علاوه بر این جلسه دبیران مجامع سازمان دانش اموزی خراسان رضوی نیز در نشستی پیرامون تشکیلات به بحث و تبادل نظر پرداختند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار