علیرضا رضایی در گفت و گو با پانا:

اگر مشکلی بود سرمربیگری را قبول نمی‌کردم/ کشتی آزاد نیاز به همدلی دارد

سرمربی تیم ملی امید کشتی آزاد بر لزوم همدلی برای بازگشت موفقیت های کشتی آزاد تاکید کرد

کد مطلب: ۶۷۰۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد

علیرضا رضایی سرمربی جدید تیم کشتی آزاد امید در گفت و گو با پانا درباره قبول این مسئولیت و حضورش در تیم ملی گفت: خیلی خوشحالم که دوباره شرایطی پیش آمد تا به تیم ملی کشتی آزاد کمک می کنم. البته در ابتدا نمی خواستم این مسئولیت را قبول کنم و برای آن هم دلایل خاص خودم را داشتم اما بعد از صحبت های بیات این سمت را پذیرفتم.

وی در مورد شرایط کشتی آزاد عنوان کرد: متاسفانه کشتی آزاد در این مدت کمی افت داشته و برای اینکه ما این رشته را از این وضعیت نجات دهیم نیاز به همدلی همه داریم. این افت هم فقط مختص به رده بزرگسالان نیست و متاسفانه همه رده ها این شرایط را داشتند امیدوارم با کمک هم بتوانیم کشتی را به روزهای اوجش برگردانیم.

رضایی در مورد اعضای کادرفنی اش گفت: اسامی را به ترکان داده ام و منتظر تایید آن هستیم، هدف این است که با توجه به زمان محدودی که داریم هر چه سریعتر کار را شروع کنیم و از برنامه عقب نمانیم.

وی به برنامه هایش در تیم امید کشتی آزاد اشاره کرد و گفت: زمان محدودی داریم و اواخر آبان باید خودمان را برای مسابقات آماده کنیم،کشتی آزاد ایران پتانسیل خوبی دارد، در این مدت تلاش ما براین است که روند اصلاحی در پیش بگیریم و برخی مشکلات و ایرادات را اصلاح کنیم و بعد از آن کشتی را در مسیر رشد و پیشرفت قرار دهیم که امیدوارم خیلی زود این روند طی شود.

سرمربی تیم امید کشتی آزاد در پاسخ به این سوال که برخی مشکلات مربوط به گذشته حل شده یا خیر خاطرنشان کرد: اگر مشکلی میان ما بود این پیشنهاد را قبول نمی‌کردم. با خادم صحبت‌هایی را انجام دادیم و بدون هیچ‌گونه مشکلی و برای کمک به کشتی با تمام قوا کار خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار