مدیرعامل گروه ماشین سازی تبریز:

شرکت های دولتی به واردات ماشین افزار خارجی تمایل بیشتری دارند

مدیر عامل گروه ماشین سازی تبریز گفت: با توجه به این که ماشین سازی تبریز تنها تولید کننده‎ی ماشین افزار در ایران است، عمده مشکلی که این گروه را درگیر کرده، واردات ماشین آلات مشابه با کیفیت پایین‌تر است؛ در حالی که گروه ماشین سازی تبریز در سال جاری صادرات قابل ملاحظه‌ای به آلمان داشته است.

کد مطلب: ۶۶۸۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، حابل زادبود در بخش گفت‌وگوی ویژه‌ی خبری 23 با بیان این که شرکت‎های دولتی بیشتر به خرید ماشین‎ آلات وارداتی تمایل دارند، اظهار کرد: عدم حمایت سیستم‎های بانکی از جمله مشکلاتی است که این گروه با آن مواجه است و بانک‌ها به بهانه‌های مختلف سرمایه در گردش را در اختیار این شرکت قرار نمی‌دهند.


وی افزود: مشکلات نقدینگی، همکاری نکردن بانک‌ها و واردات بیش از اندازه‎ی ماشین آلات صنعتی از دیگر مشکلاتی است که این گروه را با شرایط بحرانی مواجه کرده است.

وی بیان کرد: با توجه به این که ماشین سازی تبریز تنها تولید کننده‎ی ماشین افزار در ایران است، عمده مشکلی که این گروه را درگیر کرده، واردات ماشین آلات مشابه با کیفیت پایین‌تر است؛ در حالی که گروه ماشین سازی تبریز در سال جاری صادرات قابل ملاحظه‌ای به آلمان داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار