با حضور معاون عمرانی وزیر صورت گرفت؛

بهره برداری از مدرسه روستای قزل عاشق ارومیه

باحضور معاون عمرانی وزیر و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهز مدارس کشور، مدرسه 9 کلاسه روستای قزل عاشق ارومیه به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۶۶۳۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا، آیین افتتاح مدرسه فرهنگ قزل عاشق ارومیه با حضور نظرپور، معاون عمرانی وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسولان استانی برگزار شد.
محمدتقی نظرپور، معاون عمرانی وزیر و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهز مدارس کشور در این مراسم اظهار کرد: با تلاش نمايندگان اين استان و مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل نوسازی وتوسعه و تجهیز مدارس استان تا پايان دولت دوازدهم وضعيت فضاهاي آموزشي را بهبود خواهیم بخشيد.
وی با بیان اینکه كار در اين مجموعه از افتخارات من و از توفيقات الهي است؛ گفت: ظرفیت خيرين براي مشارکت در امر مدرسه سازی در كشور بالاست .
رییس سازمان نوسازی، توسعه وتجهزمدارس کشور ادامه داد: در استان آذربایجان غربی به تعداد هزار کلاس درس، پروژه هاي نيمه تمام داریم.
رحمانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان نیز در این مراسم گفت: این پروژه با 714 مترمربع فضای آموزشی و 42 مترمربع سپتیک و 300 مترطول دیوارکشی و 3100 مترمربع محوطه آموزشی ویک باب درب محوطه با اعتباربالغ بر 13 میلیارد و 300 میلیون تومان تحویل آموزش وپرورش شد.
وی افزود: براساس آخرین گزارش نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان در سال 96مبلغ تعهد بالغ بر45 میلیارد تومان می باشد که این مبلغ تعهد نسبت به سال گذشته رشد20 درصد را نشان می دهد.
رحمانی خاطر نشان کرد: در شهرستان ارومیه 26مدرسه و275 کلاس درس بازسازی و تعداد 6 مدرسه با 115 کلاس دردست اجرا می باشد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان افزود: 38مدرسه با 159 کلاس درس نیز در شهرستان ارومیه مقاوم سازی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار