مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان :

برگزاری رقابت های معلمان تربیت بدنی به توسعه ورزش دانش آموزی کمک میکند

مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان گفت : برگزاری رقابت های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی موجب توسعه ورزش دانش آموزی و مدارس خواهد شد .

کد مطلب: ۶۶۱۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش مركز پانا، رشید قربانی در آیین اختتامیه بیست و هشتمین دوره رقابت های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی مرد سراسر کشور که در سنندج برگزار شد، تربیت زیستی و بدنی را یکی از ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین دانست وگفت: برگزاری چنین رقابت هایی باعث رشد ابعاد علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی می شود .

وی با اشاره به اقدامات معاونت تربیت بدنی و سلامت، اختصاص ردیف اعتباری مجزا برای این حوزه ، اختصاص سهمی از ارزش افزوده به منظور تجهیز و آماده سازی سالن های ورزشی را از جمله اقدامات موثر این حوزه در چند سال اخیر عنوان کرد وگفت: برنامه ریزی برای توسعه ورزش دانش آموزی، برگزاری المپیاد های درون مدرسه‌ای، ورزش صبحگاهی و حیاط پویا جان تازه‌ای به ورزش دانش آموزی داده است .

قربانی به فعالیت های کیفی حوزه تربیت بدنی در بخش معلمان نیز اشاره کرد و با تاکید بر ضرورت به روز شدن و توانمند سازی معلمان تربیت بدنی، یکی از رسالت های آموزش و پرورش را توانمند سازی نیروی انسانی عنوان کرد و اظهارداشت: این رقابت ها نیز در همین راستا پیش بینی و برگزار می شود .

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان ضمن ابراز تاسف مجدد از وقوع حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان استان هرمزگان، یاد و خاطره دانش آموزان از دست رفته را گرامی داشت و این ضایعه غم انگیز را به خانواده های داغدیده، فرهنگیان و دانش آموزان سراسرکشور و به ویژه جامعه فرهنگی و دانش آموزان استان هرمزگان تسلیت گفت و از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار