در پی حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی:

پیام تسلیت مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان فارس

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان فارس در پیامی درگذشت دانش آموزان عزیز هرمزگانی که دچار حادثه شدند را تسلیت گفت و با بازماندگان آنان ابراز همدردی کرد.

کد مطلب: ۶۶۰۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا فارس، علیرضا سیاهپور ، با صدور پیامی به شرح زیر به بازماندگان و خانواده های درگذشتگان در اثر سانحه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان دختر هرمزگانی در سحرگاه روز جمعه تسلیت گفت و برای آنان آرزوی سلامتی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

"انالله و انا الیه راجعون"

با سلام

» و هر از گاه در گذر فراز ونشیب زندگی و در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی، جرس کاروان از رحیل مسافران عزیزی خبر می دهد که در سکون ، آغازی بی پایان را می سرایند و یاد و خاطره لحظه به لحظه زندگی کوتاه اما پربار و سرشار از عشق و محبت شان برای عمری جاودانه خواهد بود. «

با نهایت تأسف وتأثر و قلبی آکنده از غم و اندوه درگذشت جمعی از بهترین فرزندان وطن و رهپویان مکتب عرصه علم و تربیت و شکوفه های عطرآگین را خدمت مردم شریف استان هرمزگان و اهالی محترم شهرستان های میناب، رودان، هرمز و حاجی آباد به ویژه یکایک خانواده های داغدار این حادثه دلخراش تسلیت عرض نموده، ضمن آرزوی شفای عاجل مصدومان از درگاه خداوند متعال برای آن عزیزان سفر کرده رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می نماییم .

علی رضا سیاهپور

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان فارس

ساعت ۳ و ۵۹ دقیقه صبح روز جمعه 10 شهریور ماه سال جاری خبر واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل دانش آموزان دختر اهل رودان (استان هرمزگان) حوالی قلعه بیابان بخش جنت شهرستان داراب به اطلاع اورژانس شهرستان رسید و نیروهای امداد سریع به محل حادثه اعزام شدند.

بر اثر این رویداد، متاسفانه شماری از دانش آموزان جان باخته و دیگر دانش آموزان که مجروح شده بودند، روانه بیمارستان شدند.
این اتوبوس حامل 42 دانش آموز بود که به همراه دو سرپرست برای شرکت در اردو عازم شیراز بودند که در حوالی قلعه بیابان داراب دچار حادثه شدند.
در اولین ساعات وقوع این حادثه شورای برنامه ریزی برای رسیدگی به وضعیت مصدومان حادثه دیده در اداره کل آموزش و پرورش فارس تشکیل شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار