.

مراسم تحلیف وتعیین هیأت رئیسه پنجمین شوراهای اسلامی بویراحمد برگزار شد

مراسم تحلیف و تعیین هیأت رئیسه پنجمین شوراهای اسلامی شهرستان بویراحمد صبح امروز با حضور معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل امور شهری و شهرداری‌های استانداری و فرماندار بویراحمد در سالن جلسات فرمانداری بویراحمد برگزار شد.

کد مطلب: ۶۵۷۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از کهگیلویه و بویراحمد، در این مراسم فرماندار بویراحمد شوراها را یکی از ارکان دموکراسی در نظام جمهوری اسلامی خواند و گفت: شوراهای اسلامی مانند نمایندگان مجلس و رییس جمهوری به دلیل اختیاراتی که دارند باید سوگند یاد کنند.

کاظم نظری ابراز کرد: شوراها هم می توانند عامل توسعه و پیشرفت شهر و روستا باشند و هم در مواردی مانع توسعه و یک معضل به شمار آیند.

نطری با بیان اینکه منیت ها و لج بازی ها مانع کار می شود، اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم شوراها وارد حاشیه نشوند، هرجا شوراها وارد حاشیه شدند از توسعه عقب ماندیم.

فرماندار بویراحمد از اعضای شوراهای شهرستان بویراحمد خواست به سوگند خود وفادار باشند و پیگیر خواسته های به حق مردم باشند و در جایی که خواسته ها به حق نیست و به ضرر کلیت شهر است ایستادگی کنند.

وی با بیان اینکه عدم آشنایی با قوانین شوراها از معضلات شوراهای اسلامی در دوره گذشته بود، اظهار کرد: متأسفانه شاهد بودیم که ساده‌ترین قوانین را برخی شوراهای ما رعایت نمی‌کردند و دیدم که یک شهرداری در طول سه سال مورد حسابرسی قرار نمی‎گرفت که این خلاف قانون بود.

در جلسه تحلیف و تعیین هیات رئیسه شورای پنجم شهرهای شهرستان بویراحمد به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای شورای دو شهر یاسوج و گراب ،مراسم تحلیف و هیات رئیسه این دو شهر به جلسات آینده موکول شد.

محمد رحیم دهراب‌پور، مسعود خوبانی و فرشاد نگین تاجی سه تن از اعضای شورای شهر یاسوج بودند که در مراسم تحلیف و انتخاب هیأت رئیسه شرکت نکردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار