سهراب مرادی در گفت و گو با پانا:

شرایط لیگ وزنه برداری خوب نیست/شاید در آسیا به رکورد جهان حمله کردم

وزنه بردار طلایی المپیک ریو با نامطلوب خواندن شرایط لیگ وزنه برداری ایران از احتمال رکوردشکنی در مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد.

کد مطلب: ۶۵۶۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد

سهراب مرادی در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره حضورش در لیگ برتر وزنه برداری در یک دسته بالاتر گفت: متاسفانه نمی دانم چرا امسال ارفاق وزن را برای لیگ وزنه برداری حذف کردند و من هم به دلیل اینکه نمی توانستم به این سرعت وزنم را کم کنم به یک دسته بالاتر رفتم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مسابقات بازی های سالن آسیا را پیش رو دارم و از آن طرف مسابقات جهانی و حالا هم حضور در لیگ برتر وزنه برداری وزن کم کردن برای هر مسابقه به بدنم آسیب می رساند و به همین دلیل در یک دسته بالاتر وزنه زدم.

مرادی در ادامه به وضعیت لیگ برتر وزنه برداری اشاره کرد و گفت: همانطور که می دانید قهرمانان المپیکی تا دقیقه نود تیم نداشتند و با شرکت بیمه رازی ما هم جذب این باشگاه شدیم که باید از آنها تشکر کنیم چرا که شرایطی ایجاد کردند که در این باشگاه حاضر شویم ما هم همه تلاشمان را برای قهرمانی می کنیم. متاسفانه شرایط لیگ وزنه برداری چندان خوب نیست و ما تا دقایق پایانی مشخص نبود امسال در لیگ شرکت کنیم یا نه اما خدا را شکر بیمه رازی برای کمک به وزنه برداری به لیگ آمد.

قهرمانی طلایی المپیک ریو در مورد حضورش در مسابقات داخل سالن و جهانی اظهار کرد: شرایط خوبی داریم و در حال تمرین هستیم، حضور در مسابقات آسیایی برای ما محک خوبی قبل از مسابقات جهانی است و می توانیم به راحتی نقاط ضعف خودمان را بشناسیم؛ این مسابقات کار را برای ما در رقابت ها جهانی راحت می کند. البته در مسابقات داخل سالن فکر رکوردشکنی هم هستم و قصد دارم به رکورد جهان حمله کنم اما نمی دانم آیا محقق می شود یا خیر چرا که باید حتما بدنم آماده باشد و از طرفی دیگر با توجه به اینکه مسابقات جهانی را هم پیش رو داریم نباید زیاد به خودم فشار بیاورم.

مرادی در مورد برنامه های تیم ملی همچنین گفت: مشکلی ندارد و در حال تمرین هستیم؛ هفته آینده در اردوی سطح دریا در محمود آباد حاضر می شویم که فکر می کنم این اردو شرایط را بهتر از قبل کند و تمرینات خوبی داشته باشیم.

وی در پایان به وضعیت طلبش از باشگاه یاسین پیشرو اشاره کرد و گفت: حکم کمیته انضباطی علیه آنها صادر شده است اما هنوز طلب ما را پرداخت نکرده اند از همین روی ما هم از طریق مراجع قانونی پیگیر موضوع هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار