استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

انتقادهای سازنده رسانه‌ها در تصمیم گیری های مدیریتی لحاظ می شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: انتقادهای سازنده رسانه‌های این استان اثرگذار بوده و تاکنون برخی از آنها در تصمیم گیری‌های مدیریتی لحاظ شده و در آینده نیز اینگونه خواهد بود.

کد مطلب: ۶۵۱۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از کهگیلویه وبویراحمد، سید موسی خادمی در آیین تجلیل از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد که به مناسبت 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی در یاسوج برگزار شد، گفت: در این استان یک جریان رسانه‌ای زنده، جوان و پرنشاط برقرار بوده و مسئولان اجرایی استان نیز به چنین جریانی می‌بالند و برای تقویت روز افزون آن اقدام خواهند کرد.

خادمی اظهار داشت: نباید وحدت و انسجام کنونی حاکم در کهگیلویه و بویراحمد و بین مسئولان اجرایی و مردم آن با انتشار برخی اخبار رسانه‌های استان زیر سؤال برود.
وی با بیان اینکه انتظار می‌رود خبرنگاران به عنوان سفیران آگاهی بخشی از دامن زدن به مسائل قومی و قبیله ای خودداری کرده و به توسعه استان کمک کنند گفت: خبرنگاران نباید وارد موضوعاتی که وحدت استان را دچار مشکل می‌کند شوندکه برخی رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد به‌تازگی مسائل قومی، قبیله‌ای و طایفه‌ای را برجسته کرده و به آن دامن می‌زنند که اقدامی نادرست است و هر چند وقت یک‌بار نیز تکرار می‌شود.

خادمی افزود: رسانه‌ها و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر زنده کردن امید در این استان و دادن امیدواری به مردم باید مسئولان اجرایی را نیز در حالت بیم و رجا قرار دهند زیرا چنین امری سبب تلاش هر چه بیشتر مردم و مدیران برای کمک به توسعه و پیشرفت استان می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود به اصول اخلاقی بین‌المللی خبرنگاری که جهانشمول است اشاره کرد و گفت: باید بدانیم که یکی از حقوق اصلی مردم دست یابی به اطلاعات است و مردم حق دارند که بدانند و کسی حق ندارد آن‌ها را از حقشان محروم کند.

وی در پایان اظهار کرد: مسوولیت اجتماعی خیلی مهم است که باید مسوولیت اجتماعی خود را هم اقناع و ارضا کنید و در مقابل خبری که می‌نویسید مسؤول هستید و اگر حرفی زدید در مقابل آن مسوولیت دارید و حریم شخصی افراد باید رعایت شود.

17 مرداد هر سال به مناسبت سالروز شهادت «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در سال 1377 توسط طالبان در مزار شریف افغانستان به نام روز خبرنگار نام‌گذاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار