آیین تجلیل از خبرنگاران پانای استان البرز

به مناسبت روز خبرنگار در دفتر معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز تقدیر و تجلیل از خبرنگاران صورت گرفت.

کد مطلب: ۶۵۱۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز،مهران نیا ضمن عرض تبریک روز خبرنگار گفت: قلمی که در اختیار خبرنگار هست بدون وابستگی و چشم داشت در کمال انصاف، بی طرفی، آزادی، مروت و جوانمردی اثراتمسائل مختلف رو انعکاس میدهند.حوزه خبرگزاری پانا یکی از اتفاقات بسیار خوب و یک رویداد اساسی در عرصه آموزش و پرورش است و آموزش و پرورش نیز در کنار آموزش هایی که در جامعه دارد، تمرین و آموزش دانش آموزان را به عنوان خبرنگار در دستور کار خود قرار داده است.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، با اشاره به زحمات مدیر سازمان دانش آموزی و خبرگزاری پانا و ایوب رضایی، سرپرست خبرگزاری پانا در استان البرز و همکاران و خبرنگاران دیگر که در زمینه های مختلف فعالیت دارند تقدی و تشکر به عمل آورد.
عبادی افزود: خبرنگاری یک شغل بسیار بزرگ و پیامبرگونه است و باید به الزامات این کار توجه بسیاری داشت.صداقت، شفافیت، راستی و امانت داری باید ملاک اصلی کار خبرنگاران باشد.از این حیث اهمیت و ظرافت این کار بسیار بالاست.
وی خاطرنشان کرد:از سال 1390 که کلید افتتاح خبرگزاری پانا در استان البرز خورد، با عده ی بسیار کمی شروع کردیم که تا امروز به تعداد 512 دانش آموز و همکار فرهنگی خبرنگار رسیدیم و مسیر طولانی و بسیار سختی رو طی کردیم.
مدیر سازمان دانش آموزی و خبرگزاری پانا با اشاره به شعار"هر مدرسه یک خبرنگار" گفت: حمایت های خوبی که در سالیان گذشته انجام شده، باعث شده که بتوانیم یکی از خبرگزاری های برتر استان دیده شویم و بقیه دستگاه ها از ما به عنوان یک منبع معتبر استفاده کنند.
در پایان ایوب رضایی تصریح کرد: هر دانش آموز برای تهیه خبر مشقت های بسیاری را تحمل میکند و پشت سر میگذارد اما در پایان به نام خبرگزاری پانا تمام میشود.
سرپرست خبرگزاری پانا سرویس البرز با امیدواری خبر داد: کاستی هایی که وجود دارد، به زودی و با همت و همکاری دانش آموزان و همکاران خبرنگار رفع میشود.

خبرنگار افتخاری پانا: ساینا نیک پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار