شب های تاریک و بی آب تنها مکان تفریحی هرات

آب و برق تفرجگاه تنها رود دائمی استان در مرکز شهرستان خاتم و منطقه نمونه گردشگری کشور که هرساله میزبان تعداد زیادی از گردشگران داخل و خارج از استان و شهرستان است قطع شده است.

کد مطلب: ۶۴۹۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانای خاتم؛ آب و برق "سرچشمه نهر مسیح خاتم(هرات)" تنها مکان تفریحی مرکز شهرستان خاتم و تنها رود دائمی استان یزد به علت بدهی قطع شد.

سرچشمه هرات به عنوان یکی از زیباترین جاذبه های استان یزد و از پر آب ترین رودخانه های استان مورد توجه گردشگران بسیاری از داخل و خارج از استان و شهرستان است .

این چشمه از جمله تفرجگاه های زیبا و بدیع در دل این کویر و منطقه و هفتمین میراث طبیعی ثبت شده در فهرست آثار طبیعی ملی کشور می باشد که یکی از جاذبه های ژئو توریستی مطرح شهرستان و در ردیف مناطق نمونه گردشگری کشور است.

از جاذبه های گردشگری این چشمه می توان به طبیعت بکر ومسیرهای کوهپیمایی، چشمه و... اشاره کرد.

محوطه پیرامون این اثر طبیعی توسط میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خاتم از سال ۱۳۸۷به صورت یک مکان تفرجگاهی ساماندهی شده است وهم اکنون بعنوان یکی از مناطق نمونه گردشگری ایران بشمار می آید.

از مسئولان استان و شهرستان انتظار می رود تا در جهت رفع مشکل آب و برق این منطقه توریستی که در تابستان مورد استقبال گردشران استان و مناطق همجوار نیز قرار می گیرد؛ اقدامات لازم را انجام دهند.

/ خبرنگار: نازنین سلیم آبادی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار