تجلیل از تیم های برتر مسابقات دوومیدانی دانش آموزان دختر سراسر کشور

پس از دو روز رقابت، بیست و هشتمین دوره مسابقات دوومیدانی دانش آموزان دختر دوره ابتدایی سراسر کشور در سنندج به پایان رسید و تیم های اول تا سوم کشوری این رقابت ها معرفی و از آنان تجلیل شد .

کد مطلب: ۶۴۶۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان،در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات که شب گذشته با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان، بیات، ناظر کل مسابقات، ارزیابان وزارتی، مربیان، داوران، سرپرستان، دانش آموزان، اولیا و همه دست اندرکاران مسابقات در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار شد؛ با اهدای لوح تقدیر و کاپ از تیم های اول تا سوم و تیم اخلاق این دوره از مسابقات تجلیل شد .

در این مراسم افشین خوش گوار، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان، با بیان اینکه برای سومین سال پیاپی استان میزبان مسابقات قهرمانی دانش آموزان در رشته های مختلف بوده است از حسن اعتماد و عنایت معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و نگاه ویژه ی فدراسیون ورزش دانش آموزی به استان کردستان و اهتمام و تلاش کلیه دست اندرکاران در برگزاری این رویداد ورزشی تشکر کرد .

همچنین مسئول فدراسیون دوومیدانی دانش آموزان دختر برگزاری این دوره از مسابقات را مطلوب ارزیابی کرد و در ادامه سرپرست فنی مسابقات نیز گزارشی از روند برگزاری این دوره از رقابت ها را ارائه کرد.

گفتنی است در پایان این دوره از مسابقات و در بخش تیمی، تیم دوومیدانی دانش آموزان دختر دوره ابتدایی استان خراسان رضوی به مقام قهرمانی دست یافت، تیم آذربایجان شرقی به مقام دوم رسید و تیم استان البرز نیز به مقام سوم دست یافت و کاپ اخلاق مسابقات نیز به تیم استان کردستان رسید .

همچنین ثمین جعفر زاده از آذربایجان شرقی با کسب دو مدال طلا و یک نقره به مقام قهرمان قهرمانان این دوره از رقابت ها دست یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار