ثبت‌نام در بیست یکمین "نادکاپ" دانشگاه صنعتی شریف آغاز شد

ثبت‌نام در بیست یکمین "نادکاپ، مسابقات و جشنواره ملی آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش آموزی" دانشگاه صنعتی شریف آغاز شد

کد مطلب: ۶۴۶۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، بیست و یکمین دوره مسابقات و جشنواره ملی آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش آموزی دانشگاه صنعتی شریف (نادکاپ شریف) به منظور شناسایی و هدایت استعداد های دانش آموزان، پرورش خلاقیت و نوآوری ایشان، ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس در آنان و تقویت هویت ملی و فرهنگی با تاکید بر کشف نیازسنجی و توانمندیهای علمی و عملی داخلی، در تجربه یک کار گروهی شیرین در هفته اول شهریور ماه سال جاری و در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

این مسابقات و جشنواره که بزرگترین فستیوال دانش آموزی کشور در حوزه علوم نوین با رویکرد STEAM و PBL می باشد، با حضور بیش از دو هزار دانش آموز از 100 شهر کشور در بیش از 40 بخش متنوع، در رشته های نانو، رباتیک و میکروالکترونیک، هوافضا، زیست فناوری، نجوم، ماشینهای سوخت شیمیایی و برنامه نویسی اندروید و ... در تمامی مقاطع تحصیلی برگزار می گردد.

لازم بذکر است، دانشگاه شریف بعنوان معتبرترین برند دانشگاهی ایران در حوزه علوم مهندسی، مهمترین حامی معنوی این مسابقات است و حضور اساتید دانشگاه در شورای سیاستگذاری و دانشجویان دانشگاه در کمیته علمی و تیم اجرایی مسابقات، مطمئنا فضای مسابقات را به منصه ظهور و بروز خلاقیت و نوآوری دانش آموزان در این فضای آموزشی پراهمیت تبدیل خواهد کرد.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی www.nadcup.ir مراجعه نموده و یا با دبیرخانه رویداد به شماره تلفن 5-66028963-021 حاصل نمایید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار