در گفت و گو با پانا:

نماینده تهران: کابینه دوازدهم باید منسجم باشد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، انتخاب وزرایی با دیدگاه راهبردی و رو به آینده برای کابینه دوازدهم را فرصتی دانست تا گام های اساسی، به نفع مردم و کشور و در جهت تقویت انسجام کابینه برداشته شود.

کد مطلب: ۶۴۶۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد

محمد رضا رحیمی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع کارآمدی کابینه یک ضرورت برای اداره کشور است اظهار کرد: با توجه به فضای مدیریتی و اقتصادی کشور، و به ویژه اجرای برنامه ششم توسعه که تکلیف جدیدی برای دولت در 4 سال آینده است؛ کشور نیازمند وزرای کارآمد، توانمند و سکان دارانی دارد که نگاه رو به آینده داشته باشند و در بحران های بین المللی موضع شایسته ای را از سوی ایران از خود نشان دهند.

این عضو فراکسیون امید ادامه داد: وزرا به نوعی متفاوت از دوره های گذشته، باید بتوانند با رویکردی راهبردی به وزارتخانه ها نگاه کنند. یک مولفه مهمی که الان نیز جای آن در کابینه خالی است؛ انسجام حداکثری کابینه است که هم در حوزه اقتصادی و هم در بخش های فرهنگی و اجتماعی این خلا دیده می شود.

وی خاطرنشان کرد: وقتی آسیب شناسی می کنیم، صرف نظر از نقدهایی که بیشتر جنبه سیاه نمایی دارد، نقدهای دلسوازنه ای به دولت یازدهم وارد است که فکر می کنم یک فرصت طلائی و بسیار استثنایی در اختیار رئیس جمهور وجود دارد که به نفع مردم و کشور یک تجدید نظر اساسی به سمت انسجام کابینه و تقویت آن انجام دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار