رییس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش کردستان:

مدارس شاهد پیشتاز اجرای سیاست های آموزش و پرورش هستند

رییس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان کردستان در نشست ستاد اجرایی شاهد آموزش و پرورش شهرستان بانه گفت : مدارس شاهد همواره پیشتاز اجرای سیاست های آموزش و پرورش در تمامی زمینه ها هستند .

کد مطلب: ۶۴۵۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان،جلسه ستاد اجرایی شاهد شهرستان بانه با حضور رییس اداره امور شاهد و ایثارگران کل آموزش و پرورش استان کردستان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه، دیگر اعضای ستاد، مدیران مدارس شاهد و تعدادی از کارشناسان بنیاد شهید در محل دبیرستان پسرانه شهید قاسم نصراللهی این شهرستان برگزار شد.

احمدی، رییس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان کردستان در این نشست، ضمن تجلیل از تلاش همکاران در مدارس شاهد، از مدارس شاهد این شهرستان به عنوان مدارس سرآمد استان نام برد و افزود: مدارس شاهد استان و خصوصا مدارس شاهد شهرستان بانه، همواره پیشتاز اجرای سیاست های آموزش و پرورش در تمامی زمینه ها هستند و این امر جزو افتخارات مدارس شاهد است.

احمدی در ادامه از نیروی انسانی، ابزار مناسب و برنامه ریزی درست، به عنوان سه محور موفقیت نام برد و از مدیران مدارس شاهد خواست تا با توجه به این سه اصل و همچنین توجه به مسائل تربیتی دانش آموزان، آموزش و پرورش را جهت دستیابی به اهداف متعالی خود یاری رسانند.

در ابتدای این نشست، رضا خضری مدیر آموزش و پرورش بانه نیز طی سخنانی گفت: خدمت به خانواده های شاهد و ایثارگر، افتخار بزرگی است که مجموعه ی آموزش و پرورش بانه به خوبی قدر آن را دانسته و تلاش شده تا از این فرصت ، نهایت خدمت رسانی به این قشر معزز را داشته باشیم.

خضری سپس به ارایه گزارشی از فعالیت های اعضای ستاد اجرایی شاهد و برنامه های اجرا شده در شهرستان پرداخت و بر لزوم شناخت کافی از دانش آموزان جامعه هدف و برنامه ریزی های مناسب جهت پیشرفت امور تحصیلی آنان در سال تحصیلی آینده تأکید کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار