لابي عامل جريان انحراف براي حضور در نهادهاي دولت دوازدهم

يكي از اعوان و انصار نزديك به جريان انحراف كه چند ماهي تصدي مديريت يك شركت نفتي وابسته به وزارت نفت را عهده دار شده بود با هوشياري و تدبير مديران بركنار شد.

کد مطلب: ۶۴۵۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شنیده ها حاکی است اين فرد كه با استفاده از رانت و فشار به وزارت نفت وارد يكي از بزرگترين زير مجموعه هاي اين وزارتخانه كه در حوزه توليد فراورده هاي نفتي مشغول است شد، ارتباط بسيار نزديك و صميمانه اي با برخي از محكومان امنيتي داشته و پس از اخراج از يك شركت تحت پوشش تامين اجتماعي به علت سومديريت و فعاليت هاي خارج از چهارچوب به يكباره به عنوان مديرعامل اين مجموعه اي نفتي منصوب شد.
اين فرد كه در دولت قبل نيز با لابي هاي گسترده ارتباط نزديكي را با ليدر جريان انحراف برقرار كرده بود
پس از تصدي اين پست با زد و بندهاي گسترده و سوءاستفاده از برخي آقازاده ها در ازاي صادرات محصولات و فراورده هاي شركت به كشورهاي همسايه
پورسانت دريافت مي كرد.
وي از زمان تصدي اين پست سفرهاي متعددي را نيز براي انجام فعاليت هاي اقتصادي و خارج از چهارچوب به كشورهاي آفريقايي و عربي حاشيه خليج فارس نيز داشته است. بنابر بررسي هاي صورت گرفته و اطلاعات موجود حتي در بسياري از سفرها كه بصورت انفرادي صورت مي گرفته منشي خانم شركت آقاي مدير را همراهي مي كرده است.
وي در زمان تصدي خود در شركت بازرگاني داخلي و شركت سرمايه گذاري خارجي نيز با سواستفاده از موقعيت خود و زد و بندهاي صورت گرفته اقدام به ايجاد رانت و حيف و ميل بيت المال كرد.
اين حلقه انحرافي در ايام انتخابات نيز با حضور در برخي از ستادهاي انتخاباتي سعي در سو استفاده از طريق كمك مالي و گرفتن امتياز كرده بود كه با اطلاع به موقع مسئولان موفق به انجام اين كار نشد.
اين فرد پس از بركناري نيز با فشار به مجموعه تحت مديريت وزارت نفت از طريق برخي از لابي هاي خود سعي در بازگشت دوباره به پست خود داشت كه با هوشياري و تدبير صورت گرفته ناكام ماند.
طبق شنيده وي در حال حاضر با لابي گسترده و دادن وعده وعيدها به برخي از گروه ها و جريان هاي سياسي سعي در حضور در بخش هاي دولت دوازدهم دارد.
لازم است مسئولان محترم و هوشيار دولت همانند هميشه با دقت نظر در انتخاب مديران شايسته از حضور برخي از افراد نالايق و وابسته به جريان انحراف كه با سوءمديريت و اقدامات خلاف شرع و عرف خود به اقتصاد اين كشور ضربات جبران ناپذيري را وارد كرده و مي كنند شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار