بازدیدریاست سازمان صنعت معدن وتجارت استان تهران از واحدهای صنعتی شهرری

ریاست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران از 3 واحد صنعتی فاراد - اکرام صنعت - پاکسان تجهیز و شهرک آلومینیوم سازان با هدف رفع موانع و مشکلات تولیدکنندگان ، بازدید بعمل آوردند

کد مطلب: ۶۴۵۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستانهای تهران، مس فروش ریاست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران به همراه رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان ری و کارشناسان صنایع از 3 واحد صنعتی فاراد - اکرام صنعت - پاکسان تجهیز و شهرک آلومینیوم سازان با هدف رفع موانع و مشکلات تولیدکنندگان ، بازدید بعمل آوردند.


در این جلسه مس فروش گفت : برای رفع مشکل صنعتگران و تولید کنندگان موضوعاتی در اختیار این سازمان میباشد که بر اساس ضوابط تلاش خواهیم کرد آن بخش از مشکلات که در حوزه وزارت متبوع باشد آنها را منعکس و پیگیری نماییم .


وی در ادامه اظهار داشت : افتخار ما در سیستم دولتی این است که در زمان مسئولیت کارهایی را به ثمر برسانیم که باعث رشد و تعالی اقتصاد در جامعه باشد و هیچ افتخاری بالاتر از خدمت به مردم و جوانان این مرز و بوم نیست .


در ادامه این جلسه، دوتن از اعضاء هیأت مدیره شهرک گزارشی از وضعیت موجود ارائه و از زحمات مهندس مس فروش در حل مشکل آب و راه این شهرک قدردانی نمودند.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار