مراسم اختتامیه مسابقات دوومیدانی دانش آموزان پسر در سنندج برگزار شد

پس از سه روز رقابت، سی و چهارمین دوره مسابقات دوومیدانی دانش آموزان پسر دوره متوسطه اول و دوم سراسر کشور در سنندج به پایان رسید و تیم های اول تا سوم کشوری این رقابت ها معرفی و از آنان تجلیل شد .

کد مطلب: ۶۴۴۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان،در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات که شب گذشته با حضور خدا بخشی ناظر کل وزارتی مسابقات، مدیر کل و معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان ، بخشدار مرکزی سنندج، مشاور فرهنگی استاندار، ناظرین وزارتی، رییس فدراسیون دوومیدانی ورزش دانش آموزی کشور، مربیان، سرپرستان، داوران و شرکت کنندگان در این مسابقات برگزار شد با اهدای لوح تقدیر و کاپ از تیم های اول تا سوم و تیم اخلاق این دوره از مسابقات تجلیل شد .

گفتنی است در پایان این دوره از مسابقات و در بخش تیمی، تیم دوومیدانی دانش آموزان پسر دوره متوسطه اول استان فارس به مقام قهرمانی دست یافت، تیم اصفهان به مقام دوم رسید و تیم استان خراسان رضوی نیز به مقام سوم دست یافت و کاپ اخلاق مسابقات نیز به تیم استان هرمزگان رسید .

همچنین در دوره متوسطه دوم نیز تیم استان اصفهان به مقام قهرمانی رسید استان قم دوم شد و تیم استان کرمانشاه نیز به مقام سوم دست یافت و کاپ اخلاق این دوره از مسابقات در بخش متوسطه دوم به استان سیستان و بلوچستان رسید.

شایان ذکر است در پایان این مراسم با حضور مسئولین استانی و وزارتی از پیشکسوتان تربیت بدنی استان کردستان با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار