رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور:

جنگ سایبری نسبت به گذشته متفاوت شده است

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور بابیان اینکه موضوع سایبری علم جدید با سرعت فراوان در حال رشد است گفت: جنگ سایبری بسیار متفاوت از گذشته شده است.

کد مطلب: ۶۴۳۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش گروه سیاسی پانا، سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در نخستین همایش ملی پدافند بیوسایبری در نظام سلامت با اشاره به تهدیدات موجود در این عرصه گفت: نگاه به فناوری بسیار اساسی و مهم است. ما کشوری هستیم که دانش تولید کرده و جایگاه ویژه ای داریم اما اگر فکر کنیم که علوم و فناوری در جهان تنها برای خدمت رسانی است اشتباه کرده ایم.

وی ادامه داد: دانش توسط دانشمندان تولید اما عده ای از این فناوری به نفع خود بهره می برند و اهداف پنهانی دارند. موضوع سایبری علم جدید با سرعت فراوان در حال رشد است. جنگ سایبری بسیار متفاوت از گذشته شده است.

سردار جلالی با بیان اینکه تعریف های متفاوتی از سایبر در جهان وجود دارد گفت: آمریکایی ها از این فناوری برای خود و رسیدن به اهدافشان استفاده می کنند. سایبر در حال بلعیدن سایر حوزه ها است.

وی ادامه داد: در جهان در کنار ارتش های نظامی ارتش های سایبری شکل گرفته پس با یک دانش نمی توان در باره آنها تحقیق کرد. سایبر فرصت ها وتهدید های بسیاری ایجاد می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار