افتتاحیه کلاس های اوقات فراغت در خارگ

آیین افتتاحیه کلاسهای اوقات فراغت منطقه خارگ با حضور مسئولین محلی و اداره آموزش وپرورش ، دانش آموزان وخانواده های آنان در سالن اجتماعات آموزشگاه سمیه برگزار شد .

کد مطلب: ۶۴۱۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا خارگ ، رضا برمک رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه خارگ در آیینی که باحضور جمعی از مسئولین محلی ، دانش آموزان و خانواده های آنان در سالن اجتماعات دبیرستان سمیه منطقه برگزار شد ضمن تقدیر وتشکر ویژه از کلیه فعالین عرصه برگزاری کلاسهای اوقات فرافت عنوان کرد : بزرگترین دغدغه والدین با شروع فصل تابستان و تعطیلی مدارس، پر کردن اوقات فراغت فرزندان است به طوری که اگر برای اوقات فراغت برنامه ‎ ریزی درستی نداشته باشند و از این موضوع غفلت کنند زمینه آسیب‌پذیری آنان در این ایام با وجود فرهنگ بیکاری و وقت گذرانی در ایام فراغت و استفاده از فضای مجازی و وب ‎ گردی کاذب بیشتر خواهد شد .

رئیس آموزش وپرورش خارگ افزود : با توجه به اینکه برنامه ریزی جهت پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان از اهداف مهم آموزش وپرورش می باشد لذا درخصوص این مهم آموزش وپرورش به کمک والدین آمده وبرنامه ریزی های مهم و هدفمندی را با برگزاری کلاسهای متنوع آموزشی وپرورشی انجام داده است .

رضا برمک ضمن اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در حوزه اوقات فراغت دانش آموزان عنوان کرد : بر اساس سند تحول بنیادین، آموزش و پرورش باید به همه ابعاد وجودی فرد در اوقات فراغت توجه کند و در برنامه ریزی جهت برگزاری برنامه ها وکلاسهای اوقات فراغت کلیه نیاز های وجودی دانش آموزان مد نظر قرارداده شود .

وی در ادامه گفت : در منطقه خارگ 4 پایگاه اوقات فراغت جهت استفاده دانش آموزان با برگزاری کلاسهایی نظیر خوشنویسی ، نقاشی ، قرآن ( حفظ و تجوید ) ، رباتیک ،زبان انگلیسی ، شطرنج و ..... فعالیت داشته و دانش آموزان می توانند نهایت استفاده را درجهت پر کردن اوقات فراغت خودشان از کلاسهای مذکور ببرند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار