مهار حریق گل فروشی در بلوار معلم سمنان

آتش سوزی یک واحد صنفی در بلوار معلم شهرستان سمنان با اقدام به موقع تیم اعزامی ایستگاه شماره 5 مهار شد.

کد مطلب: ۶۳۵۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از سمنان، آتش پاد سوم سعید اسمعیل پور مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان در تشریح حادثه فوق که به علت نامعلومی اتفاق افتاده بود، گفت: با هوشیاری و درایت آتش نشانان حریق مهار و از گسترش ان به دیگر قسمت ها و خسارت بیشتر جلوگیری بعمل آمد.

وی از اعزام 2 دستگاه خودرو به همراه 5 نفر آتش نشان برای امدادرسانی این حادثه خبر داد و عنوان کرد: حادثه بلوار معلم به سامانه 125 اعلام و گروه در کمترین زمان ممکن با حضور در محل و انجام اقدامات اولیه(بررسی شرایط حریق و پیدا کردن کانون حریق) شروع به اطفاء کردند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی سمنان در نحوه توضیح امدادرسانی این حادثه اظهار داشت: تیم اعزامی بلافاصله پس از رسیدن مشاهده کردند دود فراوانی از خروجی های این واحد تجاری خارج می شود، نیروها بلافاصله با بستن دستگاه تنفسی وارد محیط شده و با پیدا کردن کانون حریق که در قسمت انتهائی این واحد صنفی بود حریق را بطور کامل مهارو از پیشروی حریق به دیگر قسمت ها جلوگیری کردند.

اسمعیل پور در پایان گفت: در این حادثه خسارت مالی فراوانی به این واحد صنفی وارد شده و علت اصلی وقوع حادثه احتیاج به نظر کارشناسی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار