جشن تکلیف دانش آموزان با نیازهای ویژه در نمایشگاه قرآن

جشن تکلیف دانش آموزان دختر مدارس استثنایی تهران در بخش آموزش و پرورش نمایشگاه تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۶۳۱۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، بخش آموزش و پرورش بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم شامگاه جمعه ۱۹ خردادماه میزبان جشن شروع بندگی دختران مدارس استثنایی شهر تهران بود.

حسین علی نیا قاری روشندل و دارنده مقام بدتر مسابقات قرآن کشوری با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گر این میهمانی قرآنی بود و پس از آن برنامه شاد و متنوعی با اجرای روحانی آموزش و پرورش اجرا شد.

میهمان ویژه این جشن تکلیف محمدرضا مسیب زاده مدیرکل قرآن و عترت و نماز آموزش و پرورش بود که ضمن بازدید از غرفه های بخش آموزش و پرورش میهمان جشن بندگی فرشتگان زمینی بود.

ا

داره کل قرآن و عترت آموزش و پرورش با همکاری اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران عهده دار تدارک غرفه های آموزش و پرورش در نمایشگاه امسال است که با ۱۵ غرفه و برنامه های متنوع دانش آموزی شامل محافل انس با قرآن و جشن تکلیف دانش آموزی در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حضور دارد.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از 8 تا 26 خردادماه 96 (3 تا 21 ماه مبارک رمضان) همه روزه از ساعت 17 تا 24 در شبستان مصلای امام خمینی(ره) تهران میزبان علاقه مندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار