مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی به پانا خبر داد:

برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در 52 بقعه متبرکه استان مرکزی

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: جشن هایی با عنوان کریم آل طه همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) در 52 بقعه شاخص استان مرکزی برگزار شد.

کد مطلب: ۶۳۱۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی اراکی در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی، افزود: امام حسن (ع) کریم اهل بیت(ع) و تاریخ گواه بخشندگی‌های این امام همام است در واقع به خاطر کمک به نیازمندان و کارهای نیکی که از سوی امام حسن(ع) صورت می گرفته به آن حضرت لقب کریم اهل بیت(ع) را داده اند.

وی ادامه داد: به منظور ترویج این خصلت نیکو به مناسبت سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) نیازمندان و روزه داران از محل نیات مرتبط واقفین و کمک های مردمی میهمان سفره‌های کریمانه افطار بودند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی اظهار داشت: این اداره کل به مناسبت ماه مبارک رمضان ویژه برنامه های متنوعی را در قالب طرح ضیافت الهی در 72 بقعه شاخص سطح استان برگزار می کند.

حجت الاسلام حسینی اراکی تلاوت روزانه قرآن کریم، برپایی محافل انس با قرآن با حضور قاریان برتر بین المللی و کشوری، اقامه نماز جماعت صبح، ظهر، عصر، مغرب و عشا، برپایی خیمه های معرفت، ویژه برنامه سالروز وفات حضرت خدیجه(س)، برگزاری جشن میلاد امام حسن(ع)، برنامه های لیالی قدر و ... را بخشی از این برنامه ها عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار