فرماندار دامغان:

خودسازی، یکی از مهم ترین و بهترین دستاوردهای اردوهای جهادی است

فرماندار دامغان گفت: خودسازی یکی از بهترین و مهمترین دستاوردهای اردوهای جهادی است و ما باید برای رونق بخشی به این اردوها تلاش کنیم.

کد مطلب: ۶۳۰۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از دامغان، علی اصغر مجد، در جلسه قرارگاه پشتیبانی اردوهای جهادی شهرستان دامغان گفت: همه دستگاه ها و ارگان های شهرستان می بایست از اردوهای جهادی حمایت و پشتیبانی کنند.

وی همچنین ضمن بیان اهداف اردوهای جهادی خاطرنشان کرد: متاسفانه فرهنگ سازی اردوهای جهادی هنوز در بین برخی ارگان ها و مسئولین شهرستان به درستی انجام نشده و ما باید با کمک دانشجویان جهادگر، در مرحله اول قبل از اعزام، اقدام به فرهنگ سازی اردوهای جهادی در بین مسئولین و مردم کنیم.

فرماندار دامغان افزود: از تمامی دهیاری ها و بخشداری ها می خواهم که به منظور پشتیبانی از گروه های جهادی، تمام تلاش خود را به کار گرفته و در این راستا با تمام قوا وارد شوند؛ چرا که حرکت اردوهای جهادی، خود جهاد فی سبیل الله محسوب می شود.

مجد در پایان ضمن تشکر از بسیج دانشجویی شهرستان دامغان بخاطر حضور پررنگ در اردوهای جهادی تصریح کرد: دانشجویان با حضور در مجموعه روستاها، علاوه بر خودسازی به سازندگی در روستاها می پردازند که این یک حرکت بسیار خوب و عالی بوده و ما نیز امیدواریم انشالله خدا به ما توفیق حضور در این عرصه جهادی را بدهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار