مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل خبرداد:

تمهیدات لازم برای اجرای هر چه بهتر مسابقات کشوری قرآن در اردبیل

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آموزش و پرورش استان اردبیل با تمهیداتی که انجام داده است، آمادگی لازم برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات قرآنی را دارد.

کد مطلب: ۶۲۳۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ، احمد ناصری با بیان اینکه کمیته ها و کارگروه های تخصصی مسابقات کشوری قرآن در استان تشکیل شده است، اظهار داشت: فضای عمومی آموزش و پرورش برای برگزاری خوب سی و پنجمین دوره از مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز آماده و مهیا می باشد.

وی با اشاره به حضور یک هزار و 800 نفر از دانش آموزان در مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز، عنوان کرد: برگزاری این مسابقات، تمرینی بود برای آمادگی بیشتر جهت برگزاری مسابقات کشوری که به میزبانی استان اردبیل صورت خواهد گرفت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همچنین ضمن اشاره به میزبانی استان در سال قبل از جشنواره هنری کاردانش و شوراهای برتر دانش آموزی کشور، اظهار داشت: موضوع میزبانی استان از برگزاری مسابقات کشوری قرآن در شورای فرهنگ عمومی که امام جمعه اردبیل نیز حضور داشت، ارائه شده است، که با استقبال نماینده ولی فقیه در استان و نیز استاندار اردبیل مواجه شد.

ناصری با اشاره به تجارب استان در اجرای مسابقات و همایش های مختلف کشوری، ادامه داد: با توجه به اینکه این نوع فعالیت ها ماهیت قرآنی دارد، بایستی این مسابقات با سنجیدگی کامل و طبق چهار چوب برگزار شود، تا در نهایت رضایت مندی شرکت کنندگان حاصل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار