معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل:

تخلفات نامزدهای شوراهای اسلامی اردبیل خارج از نوبت رسیدگی می‌شود‌

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات در استان تشکیل شده و تمامی تخلفات نامزدها بدون نوبت و در سریع‌ترین زمان ممکن بررسی و رسیدگی می‌شود.

کد مطلب: ۶۲۰۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، یوسف خدادادی در همایش هم‌اندیشی نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردبیل اظهار داشت: ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات در استان تشکیل شده و تمامی تخلفات نامزدها بدون نوبت و در سریع‌ترین زمان ممکن بررسی و رسیدگی می‌شود .

وی از شناسایی ۵۵ مورد تخلف و اقدام غیرقانونی از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح استان اردبیل خبر داد و گفت: تمامی این موارد تخلف با هشدارها و تذکرات لازم حل و فصل شده و از اقدامات بعدی در زمینه تشکیل پرونده و سایر مراحل جلوگیری شده است .

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل از برخورد با تمامی تخلفات و حرکت‌ها و فعالیتهای خارج از چهارچوب قوانین و مقررات انتخاباتی در سطح استان خبر داد و گفت: دستگاه قضایی، نهادی بی‌طرف بوده که در زمینه روند برگزاری این انتخابات نظارت‌های لازم را داشته و با شناسایی موارد تخلف از آنها جلوگیری می‌کند تا این امر اثرات سوئی در جامعه نداشته باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار