جلسه شورای آموزش و پرورش قدس

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قدس به ریاست فرماندار این شهرستان در اتاق شورا تشکیل شد.

کد مطلب: ۶۱۷۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پاناشهرستان های تهران، این جلسه به ریاست سیدمهدی محمدی فرماندار شهرستان قدس و با حضور محمدرضا بهمنش، دبیر این شورا و مدیر آموزش وپرورش و سایر اعضا در سالن شورای این مدیریت برگزار گردید.

فرماندار شهرستان قدس در این جلسه گفت:تشکیل منظم و با برنامه جلسات شورای آموزش و پرورش و حضور موثر و منظم اعضا ، در نهایت منجر به پیشبرد اهداف شهرستان می گردد.

محمدرضا بهمنش مدیر آموزش و پرورش نیز در این جلسه گفت: در آستانه شهادت استاد شهیدمرتضی مطهری و روز معلم و پیش رو بودن مراسم بزرگداشت مقام معلم، امید است شرایطی مهیا شود که نهادهای دولتی در سطح منطقه به صورت خودجوش در برگزاری این مراسم مهم مشارکت نمایند و نیازی نباشد تا در این زمینه آموزش و پرورش از نهادهای دولتی درخواست کمک نماید، زیرا آموزش و پرورش علاوه بر دانش آموزان با اولیای آنها نیز در ارتباط است که این افراد بیش از نیمی از جامعه را در بر می گیرند.

شایان ذکر است ،در این جلسه موضوعاتی از قبیل فضاهای آموزشی، مراسم بزرگداشت مقام معلم و برنامه ریزی در جهت هرچه باشکوه برگزار شدن این مراسم، پیگیری دقیق مصوبات جلسات قبلی شورا و ... مورد بحث و بررسی اعضای شورا قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار