تورنمنت تکواندو یونان/

کاظمی و حسینی به مدال طلا رسیدند

در پایان نخستین روز از دومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی تکواندوکاران کشورمان موفق به کسب دو مدال طلا شدند.

کد مطلب: ۶۱۷۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، نخستین روز از دومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی(G2) از صبح دیروز با حضور 2163 تکواندوکار از 54 کشور در دو بخش پومسه و کیوروگی و سه رده‌سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در سالن «آنولیوسیو المپیک» شهر آتن آغاز و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت.

نمایندگان کشورمان تنها در رده‌سنی بزرگسالان و در گروه مردان در این رقابت‌ها به مصاف رقیبانشان می‌روند.
در نخستین روز این رقابت‌ها، مبارزات اوزان 58- و 63- کیلوگرم مردان برگزار شد که از ایران محمد کاظمی، هادی تیران ولی پور، سروش احمدی، فرزان عاشورزاده و میرهاشم حسینی نمایندگان کشورمان بودند که موفق به کسب 2 مدال طلا شدند.
در وزن 58- کیلوگرم محمد کاظمی بر سکوی نخست ایستاد و میرهاشم حسینی در وزن 63- کیلوگرم قهرمان شد.
اما هادی تیران‌ولی پور دیگر نماینده کشورمان در وزن 58- کیلوگرم در نخستین گام مقابل نماینده کشور میزبان نتیجه را واگذار نمود، فرزان عاشورزاده تکواندوکار 63- کیلوگرم کشورمان که در نخستین مبارزه مقابل تکواندوکار کشور ترکیه به پیروزی رسید، در دومین مبارزه خود از مبارزه با نماینده رژیم اشغالگر انصراف داد. سروش احمدی نیز پس از کسب 3 پیروزی در چهارمین مبارزه نتیجه را در «راند طلایی» به نماینده کشور بلژیک واگذار نمود.
امروز و در روز دوم این مسابقات، تکواندوکاران اوزان 80- و 87- کیلوگرم به مصاف رقبای خود می روند که پوریا عرفانیان، سعید رجبی ومهدی خدابخشی به عنوان نمایندگان ایران هستند.
هدایت این تیم برعهده «مهدی بی باک» به عنوان سرمربی و «علیرضا نصرآزادانی» و «هادی افشار» به عنوان مربی است.
گفتنی است؛ مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی (G2) است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تکواندوکاران تعلق می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار