معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش قزوین خبر داد:

بیش از 52 هزار دانش آموز قزوین تحت پوشش برنامه های سلامت

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: 52 هزار و 460 نفر از دانش آموزان استان تحت پوشش برنامه های سلامت قرار گرفته اند.

کد مطلب: ۶۱۷۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از استان قزوین، عین اله صادقی در آیین اختتامیه ششمین جشنواره نوجوان سالم اظهار داشت: از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه به نام هفته سلامت و نشاط نامگذاری شده است، نشاط و سلامت در مدارس از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی افزود: در سه ساله اول تحصیلی باید مهارت های پایه در حوزه سلامت و بهداشت به دانش آموزان آموزش داده شود و در سایر پایه آموزش مهارتهای اجتماعی مهم و دارای اولویت آموزش و پرورش است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش قزوین خاطر نشان کرد: سه مسأله مهم در خانواده بسیار مهم است، کارکردهای حقیقی خانواده، ارتقای دانش، مهارت نه گفتن وکنترل خشم بسیار مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

صادقی تصریح کرد: 52 هزار و 460 نفر از دانش آموزان استان تحت پوشش برنامه های سلامت قرار گرفته اند و بیش از ۱۷۰۰۰ نفر دانش آموز در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی تحت آموزش قرار گرفته اند.

وی اضافه کرد: برگزاری همایش های آسیب های اجتماعی طلاق در نواحی یک و دو قزوین از دیگر برنامه های این حوزه می باشد که اجرا گردیده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش قزوین در سال گذشته ۱۲۰۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره نوجوان سالم ارسال شده است، این جشنواره با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی و در محورهای پیشگیری از گرایش به مواد مخدر، روان‌گردان وسوء مصرف مواد مخدر و پیشگیری از گرایش به خشونت برگزار می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار