معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی:

اجرای 200 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته معلم

معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی ازاجرای 200 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته معلم دراستان خبرداد.

کد مطلب: ۶۱۷۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا خراسان شمالی،قنبرعلی خوش آینه درجمع خبرنگاران استان گفت: شاخص ترین برنامه تجلیل از 360 معلم نمونه استان است که 70 معلم نمونه پویای استانی، 290 معلم شهرستانی و یک معلم نمونه کشوری دراین هفته تجلیل می شوند.

وی اظهارداشت: دراین برنامه استاندار، نمایندگان مجلس و معاونین وزیر حضور خواهند شد.

خوش آینه با اشاره به اینکه، شیوه نامه انتخاب معلم نمونه تغییر یافته و بر این اساس انتخاب معلمان نمونه بر عهده استان ها بوده و معلمان طی سال تحصیلی و در برنامه های مختلف مورد تجلیل قرار می گیرند .

وی ، نواختن زنگ سپاس ، تجلیل از 320 نفراز معلمان فرزند شهید،همایش تجلیل از 540 نفراز بازنشستگان ، جشنواره شعر و موسیقی مقامی، برگزاری یادواره 71 معلم شهید خراسان شمالی، تجلیل از 350 معلم عشایرو چند پایه، تقدیر از معلمان پویا از جمله برنامه هایی است که در هفته پاسداشت مقام معلم برگزار می شود .
خوش آینه ازبرگزاری همایش ملی حقوق شهروندی و جامعه مدنی با حضور معاون حقوقی رئیس جمهور در 19 اردیبهشت ماه جاری در محل کمپ پتروشیمی بجنورد خبرداد و گفت: در این همایش 13 محور پیش بینی شده و تاکنون بیش از 170 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

وی افزود: همایش حقوق ملی حقوق شهروندی با حضور شرکت کنندگان و مسئولان کشوری و استانی امین زاده معاون حقوقی رئیس جمهور به عنوان سخنران ویژه این همایش خواهد بود .

وی ادامه داد: پیش بینی می شود حدود هزارنفر دراین همایش شرکت کنند.

خوش آینه افزود: 6 تا 8 مقاله برگزیده نیز دراین همایش ارائه و کتاب این همایش نیز چاپ می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار