دستگیری عامل تخریب شیشه اتومبیل‌ها در ساوه

فرمانده انتظامی ساوه گفت: دو جواني كه دو شب پيش در يكي از محدوده ميدان مدرس شهر ساوه اقدام به ايجاد خسارت به چند خودروي سواري كرده بودند، در تحقيقات پليس شناسايي و دستگير شدند.

کد مطلب: ۶۱۷۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا استان مرکزی به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، پرویز اسدی افزود: شب چهارم ارديبهشت ماه، گزارشي در خصوص ايجاد خسارت و شكسته شدن شيشه چندين دستگاه خودرو پارك شده در حوالي ميدان مدرس شهرستان به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام و بلافاصله بررسي موضوع از سوي پليس آغاز شد.

وي ادامه داد: در تحقيقات انجام شده مشخص شد دو جوان با يك دستگاه موتورسيكلت شيشه هاي شش دستگاه خودروي سواري پارك شده را شكسته و از محل متواري مي شوند.

فرمانده انتظامي شهرستان ساوه اظهار داشت: با تكميل تحقيقات هر دو جوان شناسايي و در عملياتي دستگير و براي برخورد قانوني به دستگاه قضايي معرفي شدند.

اسدی با بيان تشديد برخوردهاي پليس با هر گونه هنجارشكني و ايجاد بي نظمي براي شهروندان از مردم خواست در صورت رويت اين گونه رفتارهاي هنجارشكن، مشخصات افراد خاطي را به خاطر سپرده و موضوع را از طريق تلفن 110 براي بررسي به پليس اعلام كنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار