معاون هماهنگى امور اقتصادى استاندارى کردستان:

رعایت اصل بیطرفى كارکنان فرمانداری ها درانتخابات ضروری است

معاون هماهنگى امور اقتصادى و توسعه منابع استاندارى طى بازدید یك روزه از شهرستان دیواندره در دیدار با كاركنان فرماندارى و بخشدارى هاى این شهرستان ضمن یادآورى نامگذارى سال ٩٦ با نام اقتصاد مقاومتى، تولید و اشتغال از سوى مقام معظم رهبرى، نقش فرماندارى ها و بخشدارى ها در تحقق این شعار را بسیار مهم و اساسى اعلام كرد.

کد مطلب: ۶۱۶۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان،حسین فیروزى معاون هماهنگى امور اقتصادى و توسعه منابع استاندارى، جوان و فعال بودن نیروى انسانى فرماندارى و بخشدارى هاى دیواندره را ظرفیتى فوق العاده براى این شهرستان توصیف كرد و افزود: عملكرد دقیق و علمى كارشناسان مى تواند یك حوزه را به حركت درآورد.

وى در این خصوص اظهار داشت: باید توصیفى دقیق، علمى و كارشناسانه از ظرفیت ها و وضعیت موجود دیواندره ارائه كنیم و فاصله آن تا وضعیت مطلوب را با سرعت و قدرت طى كنیم.

فیروزى فرماندارى ها را سازمانى مركب از مجموعه اى از كارشناسان فهیم، دلسوز، علاقه مند و دقیق عنوان كرد و گفت: نقش آنها هماهنگى، نظارت و تعریف درست اولویت ها و همچنین تخصیص بودجه ها براى اولویت هاست كه این امر نقس مهمى در امنیت سیاسى، اقتصادى، فرهنگى و ... دارد.

وى همچنین زمانبندى و پاسخگویى به موقع به مكاتبات ادارى را مهمترین شاخصه كارآمدى یك كارمند
عنوان كرد و افزود: رعایت نظم و انضباط دیگر شاخصه لازم براى یك كارمند است كه خوشبختانه در كارمندان فرماندارى دیواندره به اثبات رسیده است.

فیروزى در ادامه عملكرد این شهرستان در تعریف طرح هاى اشتغالزا را خوب ارزیابى و خاطرنشان كرد: اگر در تحقق سیاست هاى اقتصاد مقاومتى نیز چنین اقداماتى را شاهد باشیم در پایان سال كارنامه درخشانى از عملكرد خود ارائه خواهید داد.

معاون هماهنگى امور اقتصادى و توسعه منابع استاندارى در بخش دیگرى از این دیدار به بحث انتخابات به عنوان مهمترین شاخصه مردم سالارى اشاره و بر رعایت اصل امانت دارى و بى طرفى فرماندارى ها در برگزارى انتخابات تاكید كرد.

وى در این خصوص افزود: ما باید به عنوان مجریان انتخابات، با رفتار و اقدامات خود اعتماد و اطمینان جامعه را جلب كنیم، ما امانتدار مردم هستیم و وظایف خود را به نحو احسن انجام مى دهیم.

در این جلسه كه مدیركل امور ادارى و مالى استاندارى نیز حضور داشت مشكلات ادارى و مالى كارمندان فرماندارى و بخشدارى دیواندره نیز بررسى شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار