رئيس سازمان مدارس غيردولتي و توسعه مشاركت هاي مردمي در سمنان:

تحصیل ۱۱.6 درصد از دانش‌آموزان کشور در مدارس غیردولتی

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس غیردولتی از تحصیل ۱۱.6 درصد دانش‌آموزان کشور در مدارس غیردولتی خبر داد.

کد مطلب: ۶۱۶۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از سمنان، مرضیه گرد درحاشیه جشنواره خیرین مدرسه دار استان سمنان افزود: آیین نامه های اجرایی و کلیه مواردی که در قانون تاسیس مدارس غیردولتی تدوین شده و درحال جمع بندی است که به محض تاسیس درهیئت وزیران این مواردقابل انجام و پیگیری است.

وی از ایجاد شورای هماهنگی موسسان برای اولین بار در کشور خبرداد و گفت: در سطح کلیه مناطق آموزش و پرورش این مجوز و تفویض اختیار ایجاد شد که شورای نظارت استان ها برای حمایت و نظارت در کلیه مناطق کشور درحوزه آموزش و پرورش غیردولتی تشکیل شوند.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی تصریح کرد: تبدیل قانون مدارس غیردولتی از آزمایش به رسمی نشان از مشارکت مردم در امر حاکمیت آموزش و پرورش دارد و امرمدرسه داری از نظر نماینگان مجلس و هم از طرف دولت پذیرفته شده و قابل احترام است.

مرضیه گرد بااشاره به تحصیل بیش از یک میلیون و نیم دانش آموز درمدارس و مراکز غیردولتی بدون احتساب پیش دبستانی خاطرنشان کرد: ماشاهد بیش از 3/5 درصد افزایش جمعیت دانش آموزی در مدارس و مراکز غیردولتی بوده و خوشبختانه مشارکت مردمی درطی این 4 سال، از رشدخوبی برخوردار بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار