علی مظاهری در گفت و گو با پانا:

بوکس ایران با جوان ها به ازبکستان می رود/ هدف مان بازی های آسیایی است

مربی تیم ملی بوکس از اعزام جوانان در غالب تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد.

کد مطلب: ۶۱۶۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد

علی مظاهری در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره تیم ملی بوکس و مسابقات قهرمانی آسیا گفت: شرایط بسیار خوب است و ملی پوشان هم در اردو به سر می برند البته من چند روزی در اردو نبودم اما تا آنجا که خبر دارم تیم پیوسته در حال تمرین است تا در مسابقات قهرمانی آسیا تیم ملی بتواند نتایج خوبی را کسب کند.

وی افزود: تیم ما با ترکیبی از جوانان به این مسابقات اعزام می شود و از آنها نباید توقع زیادی داشته باشیم چرا که برای کسب تجربه به این رقابت ها اعزام می شوند. ملی پوشان با رفتن به این مسابقه نقاط ضعف و قوت خود را پیدا می کنند و برای مسابقات آسیایی اندونزی خودشان را آماده می کنند.

مربی تیم ملی بوکس در مورد حریفانشان در رقابت های قهرمانی آسیا گفت: میزبانی این مسابقات ازبکستان است و با توجه به اهمیتی که بوکس برای آنها دارد همه تلاششان را می کنند که با بهترین ترکیب به این رقابت ها اعزام می شوند که بهترین نتیجه را بگیرند. از طرفی قزاقستان هم مدافع عنوان قهرمانی است و از همین روی تلاش می کند با کاملترین و بهترین ترکیب به این مسابقات بیایند در کل من فکر می کنم تیم های آسیایی میانه با ترکیب خوبی به این رقابت ها اعزام می شوند. تیم ملی ایران هم جوان است اما به این معنی نیست که حریف ضعیفی برای این تیم ها باشد، ملی پوشان ما مدتهاست در اردو بودند و تمرینات بسیار خوبی انجام دادند اما با توجه به تغییر نسلی که در بوکس ایران در جریان است ما به دنبال احیای نسل جوان هستیم و مهمترین هدف ما بازی های آسیایی جاکارتا است.

وی همچنین به رقابت های بازی های کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: تیم ملی بوکس ایران از ۲۳ اردیبهشت با چهار بوکسور در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی شرکت خواهد کرد. امید احمدی صفا در ۴۹ کیلوگرم، شاهین موسوی در ۷۵ کیلوگرم، سالار غلامی در ۹۱ کیلوگرم و رضا مرادخانی در +۹۱ کیلوگرم ترکیب تیم بوکس ایران در این رقابتها هستند. اما سرمربی باکویی با ملی پوشان به باکو نمی آید چرا که سهمیه هر کشور دو مربی است و در صورت حضور مربی باکویی باید مترجم هم همراه او می رفت بنابراین فدراسیون تصمیم گرفت دو مربی را به این مسابقات اعزام کند.به هر روی شرایط برای ملی پوشان بسیار خوب است آنها اردوهای خوبی داشتند و امیدواریم با دست پر به ایران برگردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار