گروه موسیقی«مهبد»کنسرت«تلواسه های عاشقی»را در تالار وحدت برگزار می کند

گروه موسیقی «مهبد» کنسرت «تلواسه های عاشقی» را 18 اردیبهشت در تالار وحدت برگزار می کند .

کد مطلب: ۶۱۶۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، گروه موسیقی مهبد در سال 1395 تاسیس شده است.که سرپرست و آهنگساز این گروه سهیل مطیعا است. گروه موسیقی «مهبد» کنسرت «تلواسه های عاشقی» را 18 اردیبهشت ساعت 21.30 در تالار وحدت برگزار می کند .

گروه موسیقی مهبد یک گروه تلفیقی( سنتی، مدرن) است با استفاده از سازهای سنتی و غربی که قطعه های ساخته و تنظیم شده در این گروه بر اساس موسیقی ایرانی و همینطور بعضی از قطعه های خاطره انگیز و نوستالوژیک تنظیم شده است که قادر خواهد بود نظر مخاطب را جلب و موسیقی فاخر، علمی و همینطور پر جاذبه ای را ارائه گر باشد.

گروه موسیقی مهبد در نظر دارد با سبکی متفاوت شأن مخاطبان خود را حفظ و اثری زییا و به یاد ماندنی را در یاد و خاطره ایشان به نمایش گذارد.

سهیل مطیعا (سرپرست و آهنگساز)، مهدی قاسمی(خواننده)، امیرحسن حاجی ابراهیمی(نی)، غلامرضا احسان پور(دف،کوبه ای)، سهیل مطیعا( پیانو)، سعید کیهانی(عود)، محمد جلالیان (ویولنسل)،احسان حلوایی( تنبک) وحید خرمی(مایستر و سولیست ویلن)، محمد فروزی( ویلن)، حمید محمدی( ویلن)، محمد هادی جعفری(ویلن)، مهدی الماس پور(باس)، محمدرضا مهدی خانی، مهرداد صادقی، سید مصطفی عماد ، امیرحسین بابقاری، سید مرتضی حسینی ، حمیدرضا عسگری، مهدی بابقاری ، زهرا احسانپور ،فاطمه احسانپور، منا دارابی، مه لقا رحیمی، معصومه کشوری ، ندا شیرزاد، حنانه حاجی ابراهیمی، مرجان صادقی(گروه کر)و الهه حاجی زاده (مشاور رسانه) گروه موسیقی مهبد را تشکیل می دهند.

لازم به اشاره است که علاقمندان جهت خرید بلیط و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت و کانال «ایران کنسرت» و لینک خرید: https://www.iranconcert.com/?ebuy=4824 مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار