اعلام برنامه امتحانات نوبت خرداد ماه سال 96دانش آموزان دوره متوسطه اول

اداره سنجش آموزش و پرورش کردستان زمان و برنامه امتحانات نوبت خرداد ماه 96 دانش آموزان پایه های هفتم، هشتم و هماهنگ استانی پایه نهم دوره اول متوسطه را اعلام و به واحد های اداری و آموزشی استان ابلاغ کرد .

کد مطلب: ۶۱۶۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان،منصور قاسمیان رییس اداره سنجش آموزش و پرورش استان کردستان با اعلام این خبر گفت: امتحانات دانش آموزان پایه های هفتم، هشتم و هماهنگ استانی پایه نهم دوره اول متوسطه از تاریخ 2 خرداد ماه 96 در مدارس آغاز و تا 96/3/18ادامه خواهد داشت .

وی افزود: براساس مصوبه ستاد امتحانات استان، امتحانات هماهنگ استانی دانش آموزان روزانه و داوطلبان آزاد و مدارس از راه دور پایه نهم فقط در نوبت صبح و طبق برنامه ابلاغی برگزار می شود.

به گفته قاسمیان امتحان پایانی درس زبان انگلیسی پایه نهم متوسطه اول به صورت دو بخشwriting و listening می باشد و بخش listening (گوش دادن) قبل از برگزاری امتحانات کتبی با سؤالات هماهنگ استانی روز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه 96 ساعت 9 صبح برگزار می گردد.

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: برنامه امتحانات پایه های هفتم و هشتم پیشنهادی می باشد و مدیران مدارس می توانند با توجه به زمان حضور دبیران در واحد آموزشی نسبت به تنظیم برنامه امتحانی اقدام کنند .

وی در پایان از اولیای دانش آموزان خواست که در ایام امتحانات محیط شاداب و آرامش بخشی را برای فرزندان خود فراهم کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار