دیدار مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با فرماندار گچساران

مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در دفتر فرماندار گچساران در خصوص مشکلات ورزش شهرستان با فرماندار بحث و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۶۱۶۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار گچساران ضمن خوش آمدگویی به مدیر کل ورزش و جوانان و هیئت همراه اظهار داشت :شهرستان گچساران دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در عرصه ورزش است که باید فضای مناسب برای فعالیت این ورزشکاران فراهم شود.

عبدالرحیم رحیمی تصریح کرد:با توجه به تاثیرات بحث ورزش در سلامت روح و جان و همچنین بحث سلامت جامعه حائز اهمیت می باشد که نیازمند توجه جدی به این بخش می باشد.

وی وقت گذاشتن و اختصاص اعتبار برای حوزه ورزش را نوعی سرمایه گذاری برای آیندگان دانست و افزود:باید مردم و جامعه به این مرحله از آگاهی در زمینه ورزش برسند که وقت گذاشتن برای ورزش نوعی سرمایه گذاری است که در بلند مدت و برای آیندگان نیز کارایی فراوانی دارد.

رحیمی ارزش توسعه ورزش را در بین آحاد مردم جامعه بویژه نسل جوان و نوجوان را در حد توسعه مدارس و مساجد دانست و گفت:با گسترش مدارس علم و دانش و سطح آگاهی بالا رفته و با توسعه مساجد معنویات جامعه تقویت می گردد در حالیکه با توسعه ورزش و ارتباط داشتن با سلامتی افراد هم در زمینه تحصیل و هم در زمینه کم شدن آسیبهای اجتماعی و روی آوردن به معنویات می توان گامهای موثری برداشت .

ایشان با بیان اینکه بحث ورزش و جوانان در گچساران در دولت تدبیر و امید و با پیگیری های نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی توسعه یافته است ابراز داشت : شهرستان گچساران همواره در عرصه ورزش در سطح کشور خوش درخشیده و ورزشکاران ما با خلق قهرمانی ها و کسب مدال در رشته های مختلف ورزشی برای شهرستان افتخار آفرینی کردند.

فرماندار گچساران در پایان با اشاره به برگزاری انتخابات پیش رو در 29 اردیبهشت ماه اظهار داشت :با توجه به ارتباط این حوزه با جوانان و ورزشکاران به عنوان بخش عظیمی از جامعه انتظار می رود با دعوت از جوانان و ورزشکاران جهت حضور پر شور خود مجریان و دست اندرکاران را در برگزاری انتخاباتی سالم با حضور حداکثری یاری نمایند.

رحیمی انتخابات را امری مهم جهت حفظ اقتدار و عظمت نظام و انقلاب دانست و گفت :انتخابات از نظر ملی و بین المللی برای حفظ نظام و انقلاب از آسیب های دشمنان حائز اهمیت بوده و حضور پر شور و شعف وظیفه ای ملی است
در ادامه مدیر کل ورزش و جوانان با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در سطح شهرستان اظهار داشت :با همراهی خوبی که ازسوی نماینده مردم در مجلس با حوزه ورزش و جوانان ایجاد شده است اقدامات خوبی جهت توسعه ورزش در شهرستان صورت گرفته است.

علوی از تشکیل شورای ورزش در استان خبر داد و اظهار داشت :هدف از تشکیل شورای ورزش در سطح استان بررسی مشکلات حوزه ورزش و ورزشکاران و برنامه ریزی جهت مرتفع نمودن این مشکلات و توسعه ورزش می باشد.

وی رئیس شورای ورزش در استان را استاندار و در شهرستانهای فرماندار شهرستان عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار