باحضور سرپرست خبرگزاری پانای سرویس البرز:

دوره آموزشی خبرنگاران پانا در اشتهارد برگزار شد

آموزش خبرنویسی در کارتابل با حضور تعدادی از خبرنگاران جوان دانش آموز پانا در کانون ندای مهدی «عجج »شهرستان اشتهارد برگزار گردید

کد مطلب: ۶۱۶۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار افتخاری پانا از شهرستان اشتهارد،دومین جلسه آموزشی خبرنگاری پانا راس ساعت 10 صبح با حضور تعدادی از دانش آموزان خبرنگار توسط ایوب رضایی مسئول خبرگزاری پانای استان البرزدر کانون ندای مهدی(عج الله) برگزار شد.

در این کلاس توجیهی و آموزشی علاوه بر یادآوری نکات مهم جلسه گذشته ومقدمات خبرنویسی به آموزش روش های مصاحبه ، نحوه هماهنگی های اداری با مسئولین شهری و آموزش کارتابل نویسی پرداخته شد .
رضایی اظهار داشت که شهرستان اشتهارد با توجه به قدمت تاریخی و تمدن بسیر کهن در بین شهرهای استان البرز مملواز اخبار جذاب و خاص استانی می باشد.

مسئول خبرگزاری پانای سرویس البرز در ادامه افزود: متاسفانه به علت عدم پوشش خبری و نگاه کم مسئولین خبرگزاری ها به این شهرستان ، رخ داد ها و وقایع به روز و همچنین معرفی مشاهیر و آثار تاریخی و پیشینه این شهرستان به دوستداران فرهنگ و تمدن کهن ایران زمین انجام نشده است و کسی نیست تا این اخبار را منتشر کرده و آحاد جامعه را با فعالیت های فرهنگی،قرآنی،علمی،جاذبه های گردشگری و...اشتهارد،آشنا نماید.
در ادامه خبرنگاران نوجوان شهرستان در زمینه های مختلف خبری گروه بندی شدند وبا توجه به توانایی ها و علاقه مندیشان به صورت موضوعی طبقه بندی شدند. اهم موضوعات مطرح شده گروه های خبری به شرح ذیل تقسیم بندی شد.:
اخبار مذهبی،عقیدتی،سیاسی.
اخبار فرهنگی،ورزشی،اجتماعی.
اخبار آموزش و پرورش،حوادث،عمران و آبادانی
در پایان کلاس که باحضور معاون پرورشی وتربیت بدنی شهرستان همراه بود مراسم تحلیف تشکیلات پیشتازان و فرزانگان برگزار شد .
قربانی معاون پرورشی و فرهنگی شهرستان اشتهارد در مراسم تحلیف ضمن به گردن آویختن دستمال گردن تشکیلاتی ، گروه های تشکیلاتی پیشتازان و فرزانگان این شهرستان را از فعالان عرصه های اجتماعی برشمرد و افزود : دانش آموزان ساعی و فعال این شهرستان در اکثر فعالیت های اجتماعی و فرهنگی با حضور خود صحنه های بی بدیلی را به یادگار گذاشتند.

زینب سلیمانی خبرنگار افتخاری پانا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار