سازمان دانش آموزی استان اصفهان برگزار کرد:

گردهمایی هیات اجرایی مجامع سازمان دانش آموزی

گردهمایی یک روزه هیات اجرایی مجامع اعضا ، مربیان ، مدرسین و پیشکسوتان سازمان دانش آموزی استان اصفهان در روز پنج شنبه 31 / 1 / 96 در سازمان دانش آموزی استان اصفهان برگزار گردید.

کد مطلب: ۶۱۵۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان در این گردهمایی رییس سازمان دانش آموزی استان اصفهان پس از یادآوری انتظارات سازمان از مجامع گفت : در طی بازدیدها ، کارکرد مربیان باید توسط اعضای هیات اجرایی مشخص شود و بیلان کار مشخص باشد مربیان توانمند به سازمان معرفی شوند تا مورد تشویق قرار گیرند.
آقای زهیری در ادامه سخنان خود گفت : مجامع طوری برنامه ریزی نمایند که حداقل ماهانه یک بار جلسات خود را برگزار نمایند و در طی بازدید ها مدارس را فعال نمایند و مشوق برنامه های مدارس باشند و طرح و برنامه های جدید خود را در این زمینه ارائه نمایند.
رییس سازمان دانش آموزی استان در قسمت دیگری از سخنان خود گفت : مجامع باید برنامه سه ماهه خود را در شورای برنامه ریزی طراحی کنند و پیگیر برگزاری جلسات ماهانه و مصوبات مربوط به هر جلسه باشند.
در ادامه این گردهمایی یک روزه هریک از اعضای مجامع به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند و سپس گزارش فعالیت های انجام شده خود را ارائه نمودند.
در پایان این گردهمایی جمع بندی مطالب و موارد مطرح شده انجام گرفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار