معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان:

دوره ابتدایی، دوره کشف خلاقیت ها و استعدادهای نهفته دانش آموزان است

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در جلسه مدیران و معاونان آموزش مدارس شهرستان کهنوج گفت: دوره ابتدایی، دوره کشف خلاقیت ها و استعدادهای نهفته دانش آموزان است.

کد مطلب: ۶۱۵۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان،رضا طلابیگی که به همراه کارشناسان آموزش ابتدایی و پیش دبستانی به منظور بازدید از طرح ها و برنامه های دوره ابتدایی در شهرستان کهنوج حضور داشت پس از بازدید از مدارس گفت: مهارت خواندن، مهمترین مهارت دوره ابتدایی است .

وی افزود: باید مهارت های دانش آموزان را شناخت و آنها را تقویت کرد .

طلابیگی همچنین از مدیران خواست تا شرایط یادگیری بهتر را در مدرسه برای آموزگاران فراهم کنند و تصریح کرد: هر چه شما مدیران در مدرسه با شوق و علاقه برنامه های آموزشی را دنبال کنید، معلمان شما هم آموزش بهتر و با کیفیت تری خواهند داشت .

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان، به کار گیری الگوها و روش های تدریس در مدارس را ضروری دانست و اظهار داشت: باید تلاش شود تا میل به یادگیری را با اجرای طرح های نوین در دانش‌آموزان تقویت و شوق یادگیری را در آن‌ها درونی کرد .

گفتنی است در جلسه جمع بندی بازدید، گروه ابتدایی اداره کل از مدارس شهرستان کهنوج و اجرای هماهنگ برنامه های آنها اظهار رضایت کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار