وزارت‌ آموزش و پرورش در راستای تفويض اختيار گام بر می دارد

معاون پژوهشی برنامه‌ریزی وآموزش نیروی انسانی اداره استان زنجان گفت: وزارت‌ آموزش و پرورش در راستای كاهش تمركز و تفويض اختيار و تاكيد بر برنامه‌ها و فعاليت‌هاي مدرسه‌اي و محلي براساس سياست‌هاي جديد گام برمی دارد.

کد مطلب: ۶۱۵۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا سیدمحمودسیفی نیا درجاسه شورای آموزش وپرورش استان اظهارکرد: فرا رسیدن هفته معلم، فرآیند انتخاب معلم نمونه هر سال انجام می گیرد.

وی در خصوص طرح انتخاب معلم نمونه اذعان کرد: طرح انتخاب معلم نمونه از سال 1364 آغازگردیدو با توجه به ویژگی‌های زمانی شاخص‌هایی برای معلمان مطرح شده و بر این اساس معلم نمونه انتخاب می‌شود .

این مقام مسئول زنجان بیان اینکه اقتضای زمان شاخص معلمان نمونه را تعیین می‌کند، ابراز داشت: سی و سومین دوره یادواره هفته بزرگداشت معلم در سال جاری برگزار خواهد شد .

وی خاطر نشان ساخت : استان زنجان همواره در ارزیابی‌های کشوری رتبه خوبی کسب نموده است، طبق آخرین ارزیابی نیز استان زنجان رتبه دوم کشوری را بدست آورده است.

وی تصریح کرد :در سال گذشته با توجه به تغیر اصول و سیاست‌ها، در تلاش هستیم که این امر فرصتی برای تجلیل از گرامیداشت مقام معلم باشد .

وی در خصوص نام گذاری ایام گفت: طبق روال گذشته ایام نام گذاری گردیده وبرای هر روز عناوین خاصی پیش‌بینی شده است که حرکت‌ها بر اساس این عناوین باشد .

وی در پایان یادآور شد: طبق برنامه سیاست‌های جدید وزارت درباره معلم، توسعه مشارکت، کاهش تمرکز، تفویض اختیار و تاکید بر برنامه‌ها و فعالیت‌های مدرسه‌ای و محلی است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار