:رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان گلستان

نمایشگاه هنرهای دستی و صنایع دستی کانون های فرهنگی هنری گلستان

مسابقات فرهنگی هنری در شهرستان های علی آباد کتول به عنوان میزبان مسابقات موسیقی ،آزادشهر مسابقات صنایع دستی و گنبد میزبان مسابقات تئاتر و سرود بوده اند.

کد مطلب: ۶۱۳۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ازاستان گلستان:رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان گلستان در خصوص برگزاری مسابقات فرهنگی گفت:مسابقات فرهنگی هنری در شهرستان های علی آباد کتول به عنوان میزبان مسابقات موسیقی ،آزادشهر مسابقات صنایع دستی و گنبد میزبان مسابقات تئاتر و سرود بوده اند.

مسابقات استانی قرآن در رشته های حفظ قرائت ،صوت و لحن هفتم اردیبهشت ماه شهرستان علی آباد کتول دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

ضیایی در رابطه با بازدید از غرفه نمایشگاه بیان کرد :غرفه هایی که زده شده نمونه هایی از کارهای کانون می باشد و افتتاحیه بصورت افتخاری در سازمان دانش آموزی استان،کانون طه برگزار می شود با توجه به بازدید اولیه استقبال زیادی از غرفه ها شده است به امید اینکه مدارس همکاری لازم را با سازمان دانش آموزی داشته باشند که هم از کارها بازدید کنند و هم به داشته های خودشان بیفزایند.

در ادامه افزودند:با معاونین پرورشی ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها هماهنگی کرده ایم تا هر شهرستان در حد خودشان دانش آموزان را جهت بازدید از غرفه ها اعزام کنند همچنین با مدارس شهر گرگان از طریق اداره کل هماهنگی لازم بعمل آمده است تا همه ی مدارس در طی این چهار روز بازدید نمایند.

ایشان ادامه دادند:امید است که اداره کل با توجه با توجه به توانمندی کانون ها راهکارهایی را جهت فعال تر شدن کانون های فرهنگی تربیتی شهرستان ها که به فراموشی شده است و هیچگونه راهکاری در ارتباط با وضعیت شغلی آنها مبنی بر اینکه آموزشی یا اداری بودن کانون ها مشخص نیست تدبیری بیندیشند و حقوق کارشناسان ضایع نگردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار