نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه سازو مدرسه یار شهربرگزارشد

نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه سازو مدرسه یار شهر درشهرستان درمیان بربرگزارشد.

کد مطلب: ۶۱۲۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا ازخراسان جنوبی، نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه سازومدرسه یار شهرستان درمیان با حضور فرماندار ،امامان جمعه ، جمعی ازخیرین مدرسه ساز، نیروهای نظامی و انتظامی، روسای ادارات شهرستان، رؤسای مجمع خیرین استان و شهرستان،مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان ، روحانیت اهل تشیع و تسنن، مدیران مدارس و تعدادی از دانش آموزان، به میزبانی آموزش و پرورش این شهرستان، در سالن تربیت اردوگاه پیشتازان انقلاب اسلامی گزند برگزار شد.

حسین مهرانفر مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان نیز در این مراسم، ضمن عرض خیر مقدم و تبریک فرارسیدن میلاد حضرت علی (ع) و روز ملی فناوری هسته ایاز حضور پر شور و صمیمانه خیرین در این جشنواره تقدیر وتشکر نمود.

وی با اشاره به تعهد 2 میلیاردتومانی خیرین از هجدهمین جشنواره اظهارداشت : با کمک خیرین نیک اندیش این مبلغ صرف فعالیت های خوبی در امر مدرسه سازی و مدرسه یاری صورت گرفته است .

مهران فر افزود : با توجه به تبلیغات خوبی که در زمینه انجام امور خیر انجام شده است می توان گفت نیمی از مجموع همکاران در آموزش و پرورش شهرستان درمیان در امر مدرسه یاری همکاری دارند و در زمینه خرید لباس فرم مدارس و خرید لباس و پوشاک زمستانه کمک کرده اند.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان درمیان با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به نام اقتصاد مقاومتی ،تولید -اشتغال تصریح کرد : در راستای تولیدی کردن هنرستان های شهرستان گام های موثری برداشته ایم و با کمک خیرین مواد اولیه برای تولیدی کردن هنرستانها خریدار ی و این مواد در اختیار مدارس مربوطه قرار خواهد گرفت تا از سال تحصیلی آینده دوخت لباس فرم مدارس توسط هنرستان ها انجام شود.

وی با اشاره به این موضوع که رکن اصلی و زیربنای توسعه هر کشور، میزان علم و دانش و پژوهش آن کشور است، اظهار کرد: یکی از راه های همگانی کردن این فرهنگ، شرکت در امور خیر در خصوص رفع نیاز مدرسه ها و مدرسه سازی و تقدیر از اقدامات سخاوتمندانه و ایثار گرانه ی خیرین مدرسه ساز است.

دبیرشورای آموزش وپرورش شهرستان درمیان نیز از کمک های مالی خیرین در همین همایش خبر داد و تصریح کرد: مبالغ جمع آوری شده از خیرین برای ساخت یک آموزشگاه برای دانش آموزان روستای طاغان که توسط خیرین نیک اندیش تعهد داده شد انشاالله ساخته خواهد شد .

محمد بشیری زاده فرماندار شهرستان درمیان ظهرامروز در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان درمیان اظهارداشت : ساخت و تجهیز مدارس در مناطق محروم و مرزی از اهمیت بالایی برخوردار است و نقش خیرین مدرسه ساز در این مورد کلیدی است.

محمد رضا بیکی مدیرکل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهارداشت : مدرسه سازی را مصداق عمل صالح دانست که ماندگار و همراه همیشگی انسان است.

گفتنی است: اجرای گروه های سرود دانش آموزی ازدیگر برنامه های این همایش بود و در پایان این مراسم از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار