مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان های استان تهران:

برای اولین باردرکشور44مدرسه تمام تشکیلاتی درشهرستانهای تهران تشکیل شد

مدیر سازمان دانش آموزی شهرستانهای استان تهران در تشریح فعالیتهای این سازمان در سال گذشته،از تشکیل مدارس تمام تشکیلاتی در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۶۱۱۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد

ابوالحسن قلی زاده مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان های استان تهران در گفتگو با خبرنگار پانا شهرستان های تهران، با تبریک ایام ماه رجب المرجب و آرزوی توفیق کسب فیوضات معنوی این ماه پر خیر و برکت گفت:برای اولین بار در سال تحصیلی 96-95 در سطح کشور، 44 مدرسه تمام تشکیلاتی درشهرستانهای استان تهران تشکیل شد.

قلی زاده گفت : این مدارس در دو بخش فرزانگان و پیشتازان و در 10 منطقه مشغول اجرای مهارت های تشکیلاتی هم چون؛ اجرای مهارت صف جمع و فریاد های شادی به صورت منظم و همگانی می باشند .

وی افزود : این مدارس طبق دستورالعملی که در ابتدای سال تحصیلی از جانب سازمان دانش آموزی استان ابلاغ شد، مهارت های تشکیلاتی را با توجه به مقطع و در طی سال تحصیلی ( خصوصا مراسم های ملی و مذهبی ) اجرا می کنند.

قلی زاده در پایان با اشاره به این نکته که این مدارس در فروردین و اردیبهشت ماه مورد بازرسی قرار خواهند گرفت افزود : هدف اصلی ما پس از ایجاد این برگ زرین در تاریخچه ی سازمان دانش آموزی شهرستان های استان تهران، افزایش کیفیت مهارت های تشکیلاتی در جمع اعضاء پیشتاز و فرزانه می باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار