رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان خبرداد:

فعالیت مرکز جامع گردشگری در سازمان دانش‌آموزی استان سمنان، در نوروز 96

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان از فعالیت مرکز جامع گردشگری در این سازمان و در نوروز 96 خبر داد.

کد مطلب: ۶۰۹۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا عامریان، در گفت و گو با خبرنگار پانا سمنان، اظهار داشت: این مرکز گردشگری زیر نظر اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان فعالیت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه این سازمان از ایام تعطیلات نوروزی خدمات گردشگری به مسافران نوروزی در استان سمنان ارائه می‌کند، بیان کرد: سازمان دانش‌آموزی استان سمنان، تسهیلات ویژه‌ای را برای فرهنگیان و به‌ویژه اعضای تشکیلات سازمان‌های دانش‌آموزی کشور در ارائه این خدمات پیش‌بینی کرده است.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان، با اشاره به اینکه این مرکز، نوروز امسال با اولویت اعضای سازمان دانش‌آموزی و فرهنگیان و نیز عموم مردم و مسافران، خدمات گردشگری ارائه می‌دهد تصریح کرد: بیش از یک هزار و 500 نفر روز امکانات و فضای اقامتی در سازمان دانش‌آموزی استان سمنان برای تعطیلات نوروزی تدارک دیده‌شده است.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان افزود: باغ پرندگان، احیای موزه حیات‌وحش شامل بیش از 170 گونه حیوان که از قبل تاکسی‌درمی ‌شده بود، سالن سینما با ظرفیت 100 نفر، بازدیدها و تورهای یک‌روزه سمنان گردی در ایام تعطیلات نوروزی، از جمله برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی استان سمنان در این راستا است.

عامریان با اشاره به اینکه این فضا پس از نوروز با برنامه‌ریزی مدون به ارائه خدمات خود ادامه می‌دهد، تصریح کرد: سازمان دانش‌آموزی استان سمنان با راه‌اندازی آشپزخانه مجهز خود، آماده برگزاری اردوهای دانش‌آموزی و پذیرایی از دانش آموزان سراسر کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار