استاندار آذربایجان شرقی:

محیط کلانتری ‌های آذربایجان شرقی باید در شأن مردم باشد

استاندار آذربایجان شرقی گفت: محیط کلانتری ‌های آذربایجان شرقی باید در شأن مردم و کارکنان آن باشد.

کد مطلب: ۶۰۹۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده در بازدید از کلانتری 19 شهرک اندیشه تبریز، با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی ماموران نیروی انتظامی استان، گفت: امروز اگر استان آذربایجان شرقی را با افتخار جزو استان‌های برتر از نظر امنیت معرفی می‌کنیم بخش عمده‌ای از آن نتیجه تلاش‌های نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه در همه جلسات از تلاشگران عرصه امنیت استان قدردانی می‌کنیم، افزود: امروز فرصتی شد تا از نزدیک در یکی از پاسگاه‌های انتظامی شهر تبریز حضور یافته و به نمایندگی از مردم قدرشناس استان از زحمات همه خادمان نیروی انتظامی تشکر کنیم.

جبارزاده با بیان اینکه مردم استان از خدمات نیروی انتظامی در برقراری امنیت اظهار رضایت می‌کنند، گفت: معقتدم که هرچه عزت، قدرت و جایگاه اجتماعی نیروی انتظامی ارتقا یابد شاهد امنیت بیشتر و رضایت‌مندی مردم خواهیم بود و بر این اساس حمایت همه‌جانبه از همه رده‌های نیروی انتظامی اعم از پلیس راهور، مرزبانی و کلانتری‌ها را وظیفه خود می‌دانیم.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه خدمت به مردم توفیق الهی است، افزود: ماموران نیروی انتظامی جزو بندگان برگزیده خدا هستند که این توفیق نصیب آنان شده و امیدواریم در سال جدید شاهد موفقیت‌های بیشتر این عزیزان باشیم.

وی با اشاره به گستردگی خدمات نیروی انتظامی و کلانتری‌ها، گفت: محیط کلانتری‌ها باید مناسب و در شأن مردم و کارکنان آنها باشد که در این راستا از اجرای طرح مکنا با تمام توان حمایت می‌کنیم.

جبارزاده همچنین از برگزاری جشنواره استانی مکنا استقبال کرد و گفت: این جشنواره موجب افزایش انگیزه برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم و رقابت در امور خیر می‌شود و کلانتری‌هایی که موفق به کسب مقام در این جشنواره شوند مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از خانواده‌های ماموران نیروی انتظامی که بخش عمده‌ای از موفقیت‌های ناجا مرهون صبر و تحمل آنان است، قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار