شمار مسافران نوروزی فرهنگیان هرمزگان به 162هزار و 119 نفر رسید

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: با توجه به ناپایداری جوی و محدودیت تردد به جزایرخلیج فارس، میزان مراجعه مسافران نوروزی به ستاد اسکان فرهنگیان ناحیه یک بندرعباس از قشم پیشی گرفت.

کد مطلب: ۶۰۹۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، مرتضی رییسی حسنلنگی افزود: در 24 ساعت گذشته ناپایداری جوی در اغلب نقاط استان زمینه حضور بیشتر مسافران در بندرعباس را به دنبال داشت بطوری که ناحیه یک بندرعباس با 3 هزار و 996 نفر، بیشترین پذیرش را در ستادهای 17 گانه اسکان نوروزی فرهنگیان هرمزگان به خود اختصاص داد.
وی ادامه داد: پس از ناحیه یک بندرعباس، قشم با 3 هزار و 217 نفر در جایگاه بعدی و ناحیه دو بندرعباس نیز با یک هزار و 920 نفر همچنان سومین ستاد پر متقاضی در استان هرمزگان است.
حسنلنگی با بیان اینکه در ششمین روز از فروردین ماه، 15 هزار و 273 نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان هرمزگان پذیرش شدند، خاطر نشان کرد: شمار مسافران نوروزی فرهنگیان تاکنون با 49 هزار و 245خانوار به 162هزار و 119 نفر رسیده است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان اضافه کرد: به شاخص نفر روز نیز تاکنون در مجموع 486 هزار و 357 نفر از خدمات اسکان فرهنگیان هرمزگان بهره مند شده اند.
رییسی حسنلنگی یادآورشد: شرایط جوی و بارش مستمر باران در 24 ساعت گذشته فشار کاری زیادی را بر عوامل ستادهای اسکان بالاخص سرایداران مدارس وارد کرد اما خوشبختانه بدون هیچ مشکل خاصی روند پذیرش بی وقفه ادامه دارد.
وی با قدردانی از تلاش شبانه روزی عوامل ستادهای اسکان فرهنگیان اظهار کرد: با وجود همه ی سختی های کار در شرایط ناپایدارجوی، رضایتمندی از نحوه خدمات رسانی آموزش و پرورش هرمزگان در نوروز امسال، همچنان به عنوان یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد ستاد اسکان فرهنگیان هرمزگان مطرح است.
در نوروز امسال 17 پایگاه اسکان فرهنگیان با ۴۰۸ مدرسه در قالب سه هزار و ۱۰۶ کلاس درس به مسافران فرهنگی و غیر فرهنگی خدمات رسانی دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار