آغاز ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا در اسلامشهر

ثبت نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از صبح امروز 30 اسفندماه همزمان با سراسر کشور در فرمانداری اسلامشهر و بخشداری های مرکزی، احمدآباد مستوفی و چهاردانگه آغاز شده است.

کد مطلب: ۶۰۸۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران و به نقل ازروابط عمومی فرمانداری اسلامشهر،نظام ملک شاهی رئیس ستاد انتخابات شهرستان پیش از آغاز ثبت نام از کاندیداها در سخنانی در جمع کاربران و دست اندرکاران انتخابات در فرمانداری اسلامشهر ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته جهت فراهم ساختن زمینه برگزاری مطلوب انتخابات در شهرستان گفت: ان شاءا... با همت شما عزیزان و همراهی مردم اسلامشهر بتوانیم انتخاباتی سالم، باشکوه و حداکثری را برگزار کنیم .
وی در ادامه افزود: همه پیش بینی های لازم صورت گرفته تا روند ثبت نام از کاندیداهای انتخابات شوراها با سهولت و سرعت مناسبی انجام شود .
شایان ذکر است، از امروز تا 6فروردین 96ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای شهرها در فرمانداری اسلامشهر و شوراهای روستاهای شهرستان نیز در بخشداری‌های مرکزی، احمدآباد مستوفی و چهاردانگه انجام می شود وانتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین انتخابات رباست جمهوری در روز 29 اردیبهشت برگزار می‌شود.

/خبرنگار: سمیه محمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار